Gå til innhold

Ånei!! Baby 3 mnd gikk rett i gulvet.. Har dere vippestol så vær forsiktige!!

Anbefalte innlegg

Huff, lillejenta mi datt rett i gulvet idag.. Har sååå dårlig samvittighet. Selvom hun er helt fin, liten kul på siden på hodet men ellers blid og glad igjen...

Kjøpte ny vippestol fra Troller for 4 mnd siden. Hatt henne i den fra hun var 1 mnd ca, og idag da jeg bar vippestolen med henne oppi så røyk den ene reimen. Stolen tippet og hun deiset i gulvet.. Heldigvis bare noen cm, men alikevel. Vær forsiktig alle sammen, veldig kjedelig og mamma hjertet har det ikke godt nå...

Heldigvis gikk det bra, men sjekk reimer osv ofte...

Fortsetter under...

Høres ut som en elendig stol da. Er den bare festet med enkle reimer? Jeg har babybjørn stol og ser ikke for meg at den skulle kunne ryke noen sted slik at ungen faller ut av.. Men d står på stolen at den ikke skal bæres med barnet i da..

Godt at d gikk fint med jenten din da:)

Fordi jeg karnsje burde sjekket reimene? Klart å ta henne imot? Nei vet ikke jeg, men tusen tanker fløy rundt i hodet mitt, alle mulige måter å ha hendelsen ugjort på... Syntes det var skremmende og ble lei meg, men det går bedre nå. Syns også det er fryktelig irriterende at en helt ny vippestol, kan løsne sånn i reimen. HI

mhm du burde absolutt stått klar der hvert eneste sekund klar til å ta imot barnet ditt i tilfelle reimene i din nye vippestol skulle ryke. det er jo heeeeelt normalt å stå konstant bak vippestolen, klar til å ta imot. NOT

Skjønner at det var skummelt at babyen kalt i gulvet og veldig kjipt at en ny vippestol ble ødelagt og sviktet totalt, men ikke blaim deg selv. var en feil med selve stolen og ikke noe du gjorde.

Jeg har også Baby Bjørn. Det vil jeg anbefale deg å kjøpe også, HI. Barn skal ikke bæres imens de sitter i stolen.

Baby Bjørn sin er uten reimer, nettopp derfor.

Har aldri hørt om Troller, men dersom det er en slik type med plate i ryggen er den uansett ikke bra for barnet å sitte i.

Jeg skjønner at det må ha vært en ekkel opplevelse for deg. Fint at det gikk bra!

Annonse

Vel, hvis du skulle unngått denne "ulykken" så måtte du jo ha latt være å løfte vippestolen etter reimene.

Så "vær forsiktige" i denne sammenhengen er jo da ensbetydende med å ikke løfte vippestolen etter reimene mens barnet er i.... og DET blir jo litt overforsiktig igjen...

Tror denne hendelsen kort og greit kan oppsummeres med "shit happens".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...