braveheart Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 jeg har enn prins på 4mnd og han har alltid slitt med magen.mye luft-promper hele tiden og sliter veldig med å bæsje..halve uka er ødelagt både natt og dag før han får til å bæsje-da er det fest her i huset. har tenkt mye på om jeg skal prøve noe alternativt-akupunktur,fotsone,kineosolog...har heller ikke vært til kiropraktor.hva anbefaler dere?noen som har positiv erfaring med noe av dette? så fælt å se som han sliter,samt at jeg går rundt som en zombie pga lite søvn...hjelp!!
Gjest Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Vi gikk til man.ter for søvn/uro og jenta mi hadde mange låsninger. Hun hadde ikke bæsjet på 10 dager da vi kom der, og lite kom ut, men alle sa jo at dette var normalt siden jeg kun ammet. Men da vi kom hjem, 2 timer etter behandling så bæsja hun en FULL bleie.. og litt etterpå enda en. Og dagen etter hadde hun også 2 fulle bleier og etter det har hun bæsjet annenhver eller hver dag. Hun ble litt "forstoppet" igjen ved innføring av fast føde, da gikk hun også 5 dager uten bæsj, men nå 6 mnd er det som normalt. Jeg ville gått til en anbefalt man.ter m erfaring m små barn, det er kjempe viktig tror jeg. Hvor bor du? Gjør ikke vondt for babyen forresten! Har også prøvd akupunktur for søvn, og da satte hun 2 nåler for mage/tarmsystemet også, en på hver fot, siden magevondt/søvn ofte henger sammen. Men vi hadde ikke noe effekt av akup. (heller motsatt har jeg merket meg...)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå