braveheart Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 jeg har enn prins på 4mnd og han har alltid slitt med magen.mye luft-promper hele tiden og sliter veldig med å bæsje..halve uka er ødelagt både natt og dag før han får til å bæsje-da er det fest her i huset. har tenkt mye på om jeg skal prøve noe alternativt-akupunktur,fotsone,kineosolog...har heller ikke vært til kiropraktor.hva anbefaler dere?noen som har positiv erfaring med noe av dette? så fælt å se som han sliter,samt at jeg går rundt som en zombie pga lite søvn...hjelp!!
Ladybug~N&E Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 hva har du prøvd da? og hva spiser han?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Har ikke prøvd noe sånt.. prøvde sukkervann,fenikkelte og minifom .. var også hos kiropraktor men der fant de bare noen låsninger i nakken, ikke noe galt med magen.. sleit med magevondt leeeenge, helt til for 2 uker siden da prøvde vi infacol dråper, samme prinsipp som minifom. fåes bare kjøpt i england eller over nettet. lillegutt blei helt fin i magen samme dagen som vi begynte med infacol og nå har han vært helt fin i snart 3 uker. (han er nå 2,5 mnd forresten..) anbefales! billig er det også.. betalte ca 150 kr for 3 flasker inkluder frakt til norge. mange som er hysteriske og ikke vil bruke det fordi det ikke selges i norge, og derfor må være "farlig".. men hallo.. det er ikke alt vi har her i norge som selges i utlandet heller.. ulike land tilbyr ulike ting, sånn er det bare. første gangen jeg fikk infacol., var det min far som kjøpte til på flyplassen i englanf.. apotekdamen lurte på om norge var et u-land siden vi ikke solgte infacol for det var heelt vanlig der borte å bruke det:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå