Gå til innhold

se hit alle som har prøvd alternativt++for magen til den lille!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har enn prins på 4mnd og han har alltid slitt med magen.mye luft-promper hele tiden og sliter veldig med å bæsje..halve uka er ødelagt både natt og dag før han får til å bæsje-da er det fest her i huset.

har tenkt mye på om jeg skal prøve noe alternativt-akupunktur,fotsone,kineosolog...har heller ikke vært til kiropraktor.hva anbefaler dere?noen som har positiv erfaring med noe av dette?

så fælt å se som han sliter,samt at jeg går rundt som en zombie pga lite søvn...hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har du prøvd da? og hva spiser han?

Skrevet

Har ikke prøvd noe sånt.. prøvde sukkervann,fenikkelte og minifom .. var også hos kiropraktor men der fant de bare noen låsninger i nakken, ikke noe galt med magen..

sleit med magevondt leeeenge, helt til for 2 uker siden da prøvde vi infacol dråper, samme prinsipp som minifom. fåes bare kjøpt i england eller over nettet. lillegutt blei helt fin i magen samme dagen som vi begynte med infacol og nå har han vært helt fin i snart 3 uker. (han er nå 2,5 mnd forresten..)

anbefales! billig er det også.. betalte ca 150 kr for 3 flasker inkluder frakt til norge.

mange som er hysteriske og ikke vil bruke det fordi det ikke selges i norge, og derfor må være "farlig".. men hallo.. det er ikke alt vi har her i norge som selges i utlandet heller.. ulike land tilbyr ulike ting, sånn er det bare. første gangen jeg fikk infacol., var det min far som kjøpte til på flyplassen i englanf.. apotekdamen lurte på om norge var et u-land siden vi ikke solgte infacol ;) for det var heelt vanlig der borte å bruke det:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...