Gå til innhold

Hei jenter!! Hvor langt på vei er dere/ når er termin?

Anbefalte innlegg

Er det første barn eller har dere noen fra før?

Jeg er bare ca 6 uker på vei (får vel fastsatt en mer nøyaktig termin på UL en gang før jul.) Er gravid med mitt tredje barn. Får to tette denne gangen (16-17 mnd mellom dem, ca). Gleder meg! :D

Lykke til med svangerskap og fødsel - og tiden deretter!! :D

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har termin foreløpig 7. august. Om alt går bra, blir dette barn nr 3 (4) på oss. Vi har fra før en jente på 9 år og en på 2 år. (Vårt første barn var dødfødt for 10 år siden, men hun er like fullt barnet vårt.) Vi vil ha i underkant av 3 år i mellom minsten og babyen når den kommer, og gleder oss veldig!

E på min 5 uke , Har ei jente som e født 05.08.05 En gutt født 19.11.07 og neste termin e foreløbig 15.08.11. Det e 2 år og 3 mnd mellom de første , og 4 år mellom mellomste og neste....:D Storesøster , "lillebror" ,pappa og mamma glede seg:D<3

Annonse

heisann :) termin mulig 16august her :)

står 4 fullgåtte uker er det 4+ det da? :)

dette er nr 2 for oss, har en på snart 4år, gutt.

prøvd i over ett år og er så klar for dette, er i skyene begge to :)

livet er herlig!

gratulerer så masse til dere alle, jeg er 5+1 og har termin 8 august

har ei jente født september 05, så blir litt aldersforskjell, men vi hadde egentlig ikke tenkt på flere på grunn av min helse.men å være forsiktig for oss går visst ikke noe særlig bra(gravid to uker etter jeg sluttet med p-pillene pga at jeg ikke tålte dem). gikk like fort med den første så burde lært da...hihi...

men når det første sjokkelt hadde lagt seg ble jeg VELDIG glad, og den stolte pappan gråt av glede så nå gleder vi oss bare til å fortelle det til resten av familien og den kommende storesøsteren, som lenge har spurt etter småtoll ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...