Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Del Skrevet 4. desember 2010 Da jeg våknet på morran idag oppdaget jeg litt blod på papiret når jeg var på do! =/ Skummelt! Ettersom jeg nå er 26 uker på vei kjenner jeg liv hver dag og visste at hvis jeg kjente det så står det sikkert bra til med den lille Men var veldig bekymret og lurte på om jeg skulle ringe føden. Bestemte med for å vente litt ettersom det var veldig lite blod og jeg ikke hadde noen smerter.. Så var det bare å kjenne etter om jeg kjente noe liv da... Men jeg kjente jo ingenting!! Prøvde å bevege mye på magen og å ligge stille, men kjente fortsatt ingenting... Bestemte meg for å ta en dusj for så å ringe føden hvis jeg ikkje kjente spark i løpet av de neste 15 min (da hadde det gått en time).. Men såååå kjente jeg den lille gutten vår, DET var hærlig!!! <3 Nå har han sparket mange ganger, snudd seg, og sparket enda litt til Værdens herligste følelse, og jeg er superletta <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142638491-letta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå