Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, igjen så klarte vi ikke holde oss da og vente på blodprøven til mandag. Gravid testen i dag var også negativ. Nå er jeg så lei.Jeg har symtomer men det kan kanskje være medisinene da? Hvet ikke hva jeg gjør hvis blodprøven viser negativ også, løpet er vel kjørt da. er veldig lei meg. håper på svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142638449-hei-tatt-hjemme-gravid-test-negativ/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det var kjempetrist.Man håper og håper, og da blir nedturen så stor. Hvis du tok blodprøve igår og negativ test idag, så er det vel dessverre bare å innse at det ikke gikk denne gangen.

Ta deg tid til å være lei deg og frustrert, så kommer du sikkert sterkere tilbake.

God klem til deg

hei.takk for svar!!! nei det er ikke noe fint å få negativ test før jul. Føler at all energi i meg er borte ikke noe fin følelse det nei. Ja det blir vel fryseforsøk neste gang. Vi må spare litt først da vet du. For håpe at det går veien for meg neste gang. men jeg tror ikke det nå. Selv om jeg aldri noen gang har hatt problem med å bli gravid før. men nå har jeg kommet i overgangsalder vet du.....har ikke så veldig tro på ava i riga lenger nå heller. Det var noe med livmora mi. når jeg satt inn embro at det var for liten åpning eller noe sant men det brydde de seg ikke noe om de sa at jeg fikk blodfortynnende at det ble bra da.Hvis det er noen her inne som har noe info om dette. hadde jeg blitt glad. Skal til legen til mandag å få greie på blodprøven og ta en til så jeg er helt sikker da. Klem :-)

Annonse

Hei m240 :)

Så trist med negativ test! Kjenner følelsen så altfor godt. Jeg hadde iallefall bedt om å få en forklaring på mail hva de mente om livmoren/slimhinna di, slik at du vet hva de mente. Er dette noe som kan/bør rettes på? Jeg vet at Penny på Serum klinikken i Athen ikke lar kvinner sette inn ED egg for andre gang uten å ta hysteroscopi først. Da avdekker de ev feil/mangler i livmoren. Slik som polypper, arrvev eller septumer. Egentlig en ganske bra ting, da vet en iallefall at klinikken er genuint intr i å få deg gravid-ikke bare ha mer og mer penger for flere forsøk!!

Lykke til!

Klem

Stakkas, stakkars deg. Dette var forferdelig, men er du sikkert at to levende embryo kan bare forsvinne uten at du merker noe. Jeg gir ikke opp og håper fortsatt at det går bra med deg. Men hvis du vil se litt på Tsjekkia klinikker så titt på disse.

http://www.crmzlin.cz/en/page/100.introductory-page/

http://www.youtube.com/ivfzline#p/u/3/EMtfaqL-J4E

Ikke visum plikt, billige flybilletter og proff opplegg. Prisen er under halvparten enn i andre steder og vet at mange lykkes. Og husk at du skal be om blastocyster (embryo som er 5 dager gammel, for etter 5 dager er de beste som er igjen og sjansen er betydelige større for å lykkes)

Stor håpeklem

Uff, det var dårlige nyheter!

Stemmer det som Mumrikken sier- Serum krever hysteroskopi før innsett nr to. Jeg skal derfor ha hysteroskopi i januar, det kan være ting der som ikke syns på ul. Det koster 12000 og er jo en del, men heller det enn et negativt forsøk til.

Lykke til uansett hva dere gjør, tungt dette:(

hei,da for jeg prøve det før innsett av nr 2. Hvor er det man tar det, og hvor? det var veldig dyrt .Da for jeg jammen spare vet du. Ja, det er tungt at jeg ikke ble gravid denne gangen. Jeg var så positiv vet du.Har 3 embro på frys i riga, så jeg må dra dit en gang til. Skal til legen og få greie på blodprøva i morgen tidlig, og ta en blodprøve til selv om jeg er sikker at det er negativ. Skal ringe til Riga til onsdag. Er ikke i form veldig vondt i maven det river i maven. Fikk så vondt til morgenen at jeg måtte sette meg ned på gulvet.:-)

Annonse

Hei M240! Jeg skal ha det i Athen via klinikken der, og de er vissntok veldig grundige - fjerner alt som kan hindre egget. Men det er fullt mulig å ta det her hjemme også og får det dekket av det offentlige. Feks haugesund sykehus, riksen og ullevål. Om du er interessert i mer om Athen kan du abre sende meg en PM. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...