ikke i bruk Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Hvordan slår det ut på testen? Blir den positiv, som i like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, som ved EL? Jeg er tom for gravid tester, og slo til med en EL test, men aner jo ikke hvordan tolke den. Nå har det seg jo sånn at jeg tester etter EL hver måned fra rundt dag 9-10 og frem til LH hormonet synker igjen. Fra dag 9-10 er streken så vidt synlig, men den er der, for så å bli sterkere å sterkere til den når max, så synker den ganske brått igjen etter EL. Er 5 dager over IKM og EL testen ble ikke positiv, men streken er heller ikke så svak. Jeg vil si den ligger der hvor en test som er et par dager fra å slå ut på EL er. Så ja.. Hva tror dere? Jeg skal vente til over helgen før jeg gå på apoteket og kjøper gravid test, om ikke tanta er kommet til da.
Gullis :) Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Jeg trodde jeg var på dag 9 igår og skulle beg å teste etter egglösning. Testen var postiv, da er du ikke i tvil, da er begge strekene like sterke, jeg fikk bange anelser og tok en g test, den var postiv den og . Jeg hadde TR vanlig tid, kanskje litt mindre enn normal blödning men jeg sluttet på ppillen 1.nov så tenkte at det var vel derfor, men så var jeg altså gravid! Det er vanskelig egentlig å tolke de el testene synes jeg, på billigstrimmel. Skjönner at du er spent for det höres jo faktisk ut som om testen er på vei til å bli pos og det er jo for tidlig for EL. Jeg tror nesten jeg hadde kjöpt en g test med en gang. 5 dager over IKM bör den slå ut pos. Jeg har regnet ut at jeg nok var 2 dager over IKM Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå