Gå til innhold

tror ikke pergon funker på meg jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker ikke som jeg har EL ihvertfall. skulle hatt det den uka her, men ingen tegn til det....

første pergo kur men snart 4 år med prøving-.

giiiiir opp snaraaarrrrrtttttttt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt EL tester for å sjekke etter EL? Ikke alle som kjenner det på kroppen.

Kanskje du også trenger en større dose pergo?

Hang in there!

Snart må det være din tur også :) XX

Skrevet

mange som har EL men ikke symptomer hver måned.EL tester er tingen :)

Skrevet

tror ikkje eg hadde fått me meg el hvis eg ikkje hadde testa !!

Skrevet

Uff.. Skjønner så godt tankene og følsene dine...

Selv har jeg vært prøver i 3 år nå.. Det er jo en del ekstra håp og følser knyttet til de mnd hvor man føler man gir alt, og prøver alt. Også funker det ikke.. Selv har jeg vært igjenom en del pergo-kurer, enkle, dobble tripple.. Men jeg får desverre ikke eggløsning av pergo jeg heller... Men nå har jeg fått puregon, eggløsnings sprøyter. Og jippi... Jeg får eggløsning.. Er faktisk midt i et regime med sprøyter nå... (ikke vondt eller ubehagelig, utrolig hva man klarer...) Så jeg får ikm på julaften.. Spennende.. Men uanset...

Som noen andre her sier, du kan ha hatt eggløsning uten og vite det! Har du tatt blodprøver for og sjekke om du har hatt eggløsning etter kuren? Det kan være lurt.

Ellers skal du vite at det finnes mange flere alternativer der ute.. Med sterkere hormoner. Ikke billig, og slitsomt med hormonelle dager.. Men verdt det om det funker!

Ikke gi opp.. Dere også får det til! Akkuratt som vi skal få det til... Barn blir det...

Lykke masse til..

trøste klem fra ei som vet akkuratt hvordan du har det!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

jeg har tatt en EL test bare. men den tok jeg på kvelden. den viste ingenting.

men jeg lurer på en sak til,,,, nå har jeg vært kvalm siden fredag(idag er det søndag) kan man merke det så tidlig vis jeg f.eks skulle blitt befruktet for en uke siden??

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...