snuppo Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 endelig nå netopp fikk jeg positiv el test, digital. imorgen skal vi reise bort på julebord...planlegge å gjøre det imårra tilig, holder det? og søndags ettermiddag.... ble litt glad nå, for har aldri fått positiv test før, kom hoppende inn i stua hehehe
kei80 Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Det er sø gøy når man får det smilet Det holder det.Lykke til!
snuppo Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 ja, etter å aldri fått det før. hehe arti at jeg ble så happy:-) håper virkelig jeg treffer nå.
snuppo Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2010 ble bare så jeg fikk til å ha samleie imårrest...redd det ble for sent?
le_je Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 skal aldri si aldri... krysser fingrene for deg! Hadde el i går... og nå håper jeg på verdens beste julegave... har prøvd i 1,5år..... å nå må det skje noe... Så... la oss håpe vi får verdens beste JUL!
snuppo Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2010 ja, krysser fingre og tær..eller alt som kan krysses for oss:-)
le_je Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 ser noe mørkt ut meen... fortsatt lov å hååpe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå