Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så fryktelig bekymret.. Det rannt litt lysebrunt utflod når jeg var på do ista. Er i uke 11 idag. Hadde litt smerter i magen tidligere idag. Er så redd for at noe skal være galt :( har hatt 2 tidligere spontan aborter i uke 11 og 12, men da kom det bare pittelitt rødt klart blod. Håper så indelig at alt er bra der inne <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142638003-uff-%C3%A5-uff-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til du , jeg vet hvordan du har det, er litt i samme situasjon selv, har mistet 3 ganger og er nå på vei for 4de gang, og frykten er der,

prøv å smøre deg med litt tålmodighet, men ring heller legevakten eller legen hvis det sku komme noe merblødninger eller mye smerter,

men vet du , sjanser er faktisk større for hver gang at det skal gå bra !! :) sånn tenker iallefall jeg,

og så kan det komme litt farget utflod elller blod etter samleie og(uten at det har vert samleie og for den saks skyld) uten at det trenger å vere no galt,

men forstår godt tankene og frykten du har, vi får håpe begge to at det går bra for oss denna gangen :)

stor klem

Hei og takk for svar :) Kjempetrist å høre at du har mistet så mange ganger :( håååper alt går bra denne gangen for deg <3 Jeg har hatt brunlig utflod nå i 3 dager. Har snakket med legen min og skal på UL nå på fredag.. Det er 2 uker siden sisst jeg var, å da var alt bra. Så er spennt hvordan det står til nå!! Lykke vidre til deg også! skal krysse alt for oss begge :) god klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...