Reese Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Første gang på lenge jeg kjente etter hvordan landet lå der nede. Skulle bare sjekke med hånda hvor gjenngrodd det var, men la til min store forundring til hvor håven jeg var. Ikke kjønnsleppene direkte, men på utsiden, nærmest lårene. Helt hard, og oppblåst, som med skambenet.. Plutselig bollemus hehe, trodde jo at man kunne håvne litt opp men trodde jo ikke at det va på utsiden av de ytre kjønnsleppene man håvnet opp.. Hvordan er det med deres private deler?
Dette er lykken på jord! Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 hi-hi, du er ikke alene...! Her er alt som er oppblåst! Skikkelig bollemus og litt til! Vi får tro det er normalt.
2tettebabyer Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 hahaha, tror ikke jeg har fått så mye mer bollemus, husker nesten ikke hvordan det var før jeg ble gravid io og med at jeg har hatt to graviditeter på rappen. har mer hovne indre kjønnslepper, husker at jeg tenkte etter fødsel at jeg ikke hunne huske at de noengang har vært såå små :-) løye ka man blir vant med :-)
Reese Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 hehehe, det e godt å høra at eg ikke er den eneste som ikke kjenner seg igjen mellom beina;) Kan bare ikke huske å ha opplevd underlivet slik sist svangerskap. De stakkars trusene mine kan umulig kjenne seg igjen der nede vertfall... Håper får guds skyld at det blir noenlunde normalt igjen etterpå
babymama88 *på overtid* Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Totaly bollemus her også.. merkelig opplegg!!:-p hehe
Gulljentene Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Var artig da jeg kjente etter der i går kveld og det var hovent både her og der. Ble enda mer sjokkert da jeg hadde sex med mannen min(etter flere måneders opphold fikk jeg faktisk litt lyst!), for det var ikke bare-bare Hehe...Og det var SVÆRT interessant å tørke seg da jeg gikk på do utpå natta, AUUUU!!!! Skulle tro det var skrubbsår Undres på hvordan dette blir å få et hode gjennom!!!!!!!!! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå