<3tobarnsmor<3 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Min lille prins har blitt avhengig av at vi vugger han i søvn....desverre! Han skal nå få sprinkelsengen til storesøsster. Men blir jo litt vanskelig å vugge den, tenker jeg. Men fins det ikke slike dingser man kan feste under føttene på senga, slik at man kan vugge? Noen som har prøvd det, å vet hvordan det fungerer? Hvor kan man få kjøpt det?
gulterkult Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Hvor gammel er han da? Vår var også avhengig, men jeg øvde på dagtid: la bare ungen i senga og gikk. etter noen dager fungerte det greit, sovnet helt av seg selv! fortsatt litt til og fra på kvelden, men som regel går det greit! Det kan gå seg til! Bare å prøve, lykke til!
Mjølkekua Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Det var ett av bomkjøpene vi hadde med storebror.. Noen brioknotter, kjøpt på babyshop, som vi skrudde fast under senga. Han brydde seg mindre - var ikke vugginga han var ute etter men kosen. Men er jo ikke store investeringen, så er kanskje verdt et forsøk for dere? :-)
<3tobarnsmor<3 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Han er 3 mnd. Vi får se hvordan det blir når vi setter inn sprinkelsenga. Han må jo vennes av denne vuggingen en gang uansett, så hvorfor ikke begynne nå Men blir det skikkelig baluba, så kjøper jeg sikkert disse knottene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå