Gå til innhold

Hvite fettprikker i ansiktet (ikke samme som kviser)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange sånne sånne, og det går ikke an å klemme dem ut og blir ikke kvitt dem. Noen som vet om et produkt osm kan rense huden for sånne? Var på oriflame party og spurte etter en rensekrem eller noe som kunne ta bort dette. Fikk tips om å dra til hudpleier. De kunne visst trekke ut fettet med hjelp av nåler. Men jeg tenker at det må da finnes noe annet?

Noen som har et bra tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De prikkene heter ett eller annet som jeg ikke husker. Har sånne fra tid til annen jeg også. Det nytter ikke å klemme på dem, for de har ingen "poreutgang". Jeg pleier å pirke hull i dem med en sprøytespiss, men vet ikke helt om jeg vil anbefale denne formen for hjemmekirurgi:-) Fort gjort i ikke stikke riktig før du klemmer den ut, og da blir det gjerne en litt større rød prikk der. Ta deg en tur til hudpleier - de snitter opp kulene med en liten skalpell, og klemmer ut innholdet. Kanskje du kan få råd om produkter som forebygger disse kulene også.

Skrevet

er det ikke de som er et symptom på for høyt kolestrol??

jeg har selv et par i våtkanten, men de er små, og ikke ubehaglige enda.

det lureste er å gå til legen for å sjekke hva det kommer av, og ikke prøve å klemme på de.

Skrevet

Hei og takk for svar :) vet ikke om at jeg har høyt kolesterol. Har hatt de lenge - flere år, men tror noen har forsvunnet og så kommet nye, har ihvertfall plutselig veldig mange nå. Har aldri vært ubehagelig. Har noen ganger tenkt at de kanskje kan komme av stress. Evt av svangerskap. Men det er bare spekulasjoner fra min side i såfall.

Skrevet

Tusen takk for link! Kunne se ut som om det kanskje er allergi jeg har. Men aner ikke hva jeg kan være allergisk mot da.. HI

Skrevet

Jeg bare stikker et hull(river litt i huden) med en nål inn i den klumpen, og så klemmer jeg ut klumpen. Det er talg eller fett som har blitt til en fast klump. Har ingenting med kviser å gjøre.

Jeg får dem bort med dette.

Kolesterolen min er fin(måler jevnlig pga medisinbruk), så det har ingen sammenheng. Det er heller ikke allergi. Det er bare noe som noen er mer plaget med enn andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...