Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere fått mens tilbake når dere fullammer ?

Tulla vår er 4 mnd gamel og jeg har hatt 1 mens for litt over 5 uker siden, blir den ikke regelmessig når den først har kommet ?

Eller er jeg gravid igjen ? Tørr ikke teste :/

Takker for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mensen mer eller mindre med en gang jeg sluttet med fullamming. Har hatt den en gang for 5 uker siden jeg også, så den er ikke så regelmessig. Det er helt normalt! Og jeg vet at jeg ikke er gravid...

Skrevet

jeg har ikke fått den igjen enda, snart 6 mnd siden fødsel. fornøyd med det:) tror det varierer veldig fra person til person om mensen er regelmessig med en gang eller ikke. Husk at nå som du har fått igjen mensen er du like fruktbar som ellers! husk prevensjon om du ikke vil ha en til på rappen ;)

Skrevet

Fikk den tilbake etter 3,5 måned. Mens nr 2 kom akkurat 4 uker etter den første og så ble jeg gravid igjen.

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen 8 uker etter fødsel. Jeg fullammer. Fikk mensen tilbake 7 uker etter fødsel med førstemann, da fullammet jeg også.. Noe skikkelig driiit !

Skrevet

husker ikke når jeg fikk tilbake mensen med nr 1, men da ammet jeg ikke. fullammer nå, han er snart 4mnd har ikke fått mensen tilbake

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

4,5 mnd her og det hjelper IKKE om man ammer om natten............ :-(

Skrevet

Fullammer ikke, fikk mensen tilbake etter 6 mnd...

Det var den gleden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...