Gullis :) Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 ER så overrasket! Trodde jeg hadde mensen for en uke siden, tok en el test idag og den var positiv, synes det var kjemperart så jeg tok en g-test og den var positiv! Sluttet på ppiller 1.nov så dette er bare helt utrolig!!!!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer! Jeg også:-) Tok test i dag, og den var positiv! Er iflg mine beregninger 4 + 2 i dag.
Gullis :) Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer til deg også! Da er vi etter mine beregninger presis like langt, 4+2. Merker du noe?
Stjernemagnolia Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer til dere begge! Litt av en adventstid dere går inn i for ikke å snakke om julegaven dere har fått på forskudd! Gratulerer og kos dere fremover med miraklene.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer misunner deg. Jeg må vente til 11 des.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Hei igjen:) Har vel kjent endel stikking og murring, men i dag er det ikke noe.. Selvfølgelig bekymrer jeg meg da. Hadde en MA i februar og ikke blitt gravid igjen før nå Men satser på at alt er bra. Skal bestille meg time hos gyn for sjekk så snart det kan la seg gjøre å se hjerteaktivitet;) Men ingen kvalme - enn så lenge;)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Har forresten skiftet nick.. er jo ikke prøver lenger;)
Gullis :) Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2010 Tror det er helt ok å ikke kjenne så mye enda! Det gjör ikke jeg heller . Hvor tidlig kan man ta UL egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå