Gå til innhold

Endelig min tur også! :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

I dag var jammen testen positiv for første gang i mitt liv!!! :) :) Og jeg er såååå LYKKELIG!!! Denne dagen har jeg lengtet lenge etter! <3

Jeg har ikke har gått på noe prevensjon på 6 år og vi har prøvd å få barn i ca. 2 år, og nå endelig satt det! ;) Hadde ikke trodd denne dagen skulle komme!

Og med dette så følger det selvfølgelig noen spørsmål da vettu... ;)

Er det normalt å ha svake menssmerter i mage og rygg helt på førsten? Eller er det noe galt? :/

Jeg er litt grønn da det gjelder slike forum-greier, så dere får bare unnskylde meg hvis jeg klusser med mye rart! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet også positivt idag! Har tre barn fra för som beg å bli ganske store. Det er ikke noe galt selvom du har svake menssmerter og rygg :). Jeg har ikke det nå men vet at det er helt vanlig :)

Skrevet

Gratulerer! :)

Så herlig å bli gravid etter så lang prøving...

Helt vanlig med menssmerter i mage og rygg på førsten, mange har det en god stund fremover.

Lykke til fremover!

Skrevet

Gratulerer, så koselig at det er fler som har en gledens dag i dag! ;)

:) :) det var godt å høre at det er normalt! Kommer sikkert til å unders over mye framover, som sikkert er normalt det også... :)

Ja, jeg hadde liksom begynt å lure på om jeg i det heletatt kunne bli gravid! Og nå som jeg har testet positivt på flere tester, så er jeg helt i drømmeland. Kan ikke tro at det er sant! Har en digital test liggende på kjøkkenet som det står "gravid 1-2" på som jeg må bortom og se på innimellom for jeg kan bare ikke tro at det er sant! :) :)

Skrevet

Graulerer så mye med spire i magen!!

Jøss, det må jeg si var fortjent etter så lang prøving!

Min erfaring med de digitale testene er at batteriet dør etter bare noen få dager...så ta bilde:-))))))

Skrevet

Tusen takk for det! ;)

Takk for tipset, har tatt bilde av den heldigvis! ;) Måtte sende det til søstera mi! ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Gått uten prev i 7 år og prøvd 3 år vi. Testen lyste positivt mot meg på mandag og jeg er overlykkelig! Vet ikke hvor langt jeg er på vei men skal på ul på tirsdag. Har mensmurringer jeg og, hatt det rundt 2 uker nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...