Gå til innhold

Lite press mot ribb-beina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 uker nå og hadde forventet meg mer press opp mot ribbeina. Kjenner mest spark/ bevegelse under navlen og ned mot bekkenet. På de to siste kontrollene har jm sagt at han ligger med hodet ned.

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldig du er da.. min sparker ikke i ribbeina, men har veldig press oppover, føler meg helt stappa og må strekke meg bakover og gispe etter luft. Ikke behagelig å sitte lenge ad gangen. Grei baby du har ;-)

Skrevet

Jeg synes også at babyen din er snill med deg ;)

Kanskje han ikke er så lang som min (og kanskje også Hera sin?) tydeligvis er...Skulle gjerne sluppet ømme ribbein og mage oppunder puppene, jeg, altså! ;)

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Er 35+0 i dag og snuppa mi har også snudd seg med hodet ned. Jeg har ventet og ventet på de "vonde" ribbenssparkene men kjenner mest bevegelse på hver side av navlen (hun veksler litt på hvilken side hun ligger) og masse hikking rett over skambeinet. Jeg er 1,79 høy,og tror at hun ikke fyller ut hele lengden min og at det er derfor jeg ikke kjenner så mye langt opp.

Skrevet

Med lengden min mener jeg altså magelengden og ikke HELE høydelengden;)

Skrevet

Samme her også. :) Noe av det jeg husker mest med de to andre var at de pressa så veldig på ribbeina særlig på høyre side, men denne gangen tror jeg knøtten ligger litt annerledes. Det sparker stadig ut en fot (tror jeg det må være) midt på magen min på venstre side og ellers mye hikking langt nede i magen. Men ikke noe press oppunder ribbeina denne gangen - er nå 37 uker og hodet er ned men ikke festet.

Skrevet

Jeg er 41 uker i dag, og har enda ikke kjent noe spark opp mot ribbeina =)

Skrevet

Så greit å høre da! Har ikke vært bekymra, men en spekulerer jo på så mye....å når en først begynner å spekulere så........... ;-)

Er 3gangsfødende og med de 2 første var det veldig mye press oppover. Men som noen nevner her oppe så er jeg bare heldig som slipper denne gangen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...