Nikkamoren Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 I dag har tulla bare voknet med noen timers mellomrom når hun skal spise og sovnet igjen etterpå. Kan det være normalt?? Hun sovnet ikke før i 0200 i natt og jeg ammet henne hver 3. time i natt.
Nikkamoren Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2010 Må bare tilføye at hun spiser bare noen minutter, maks 5 hver gang
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 hei, svarer deg her også jeg lillegutt hadde dager på den alderen der han så å si sov hele tiden ja, spessielt vist han hadde sovnet sent på natten. han hadde også dager der han bare sovnet etter 3 sug på puppen til hvert eneste måltid
Nikkamoren Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Puh, det var godt å høre. Takk for svar igjen! :-) Håper jeg får snudd den døgnrytmen igjen på en eller annen måte, selv om jeg selv er utpreget b-menneske så tar hun litt vel av synes jeg når hun er dobbel-b
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 hehe, det går seg nok til jeg måtte starte ganske tidlig med å legge lillegutt i 20 tiden for ellers holdt han det gående til langt på natt, så kansje du kan prøve det så du var bekymret for vekt, hun hadde jo lagt på seg ca 1 kilo, å det optimale er jo ca 150 gram i uken, hun gikk vel kansje litt ned også, så litt mindre men noen er jo bare mindre. Datteren vår var ikke mer enn 8970 på 1års kontrollen. men når hun var 2 1/2 mnd var hun 5610 så hun stagnerte litt men hun fikk kun mme å var en tykk baby hun var foresten 3330 gram når hun ble født. Lillegutt var 3780 gram å ved 2mnd var han 5220 gram, ved 3 mnd var han blit 6150 og nå ved 3 1/2 mnd var han blitt 6960! så mye på 2 uker, så de vokser i rykk å napp så vist hun er blid å fornøyd tror jeg nok du kan ta det med ro, men du kan jo alltids ta en tur innom hs å høre deres mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå