Gå til innhold

Når byttet dere dyne fra 80x100 til 100x140cm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Byttet til 100x140 når hun var 1,5 år. Gikk da over til juniorseng. Hadde vi kjøpt stor seng hadde vi sikkert brukt vanlig dyne, men synes det er så koselig og søtt med juniorseng :) Ellers føler jeg det er tryggere med 140dyne. Ikke så tung å få av seg om den skulle komme over hodet (innbilning kanskje, men...)

Eldste fekk 100x140-dyne då han flytta over i stor seng ved 2 års alder.

Lille fekk stor seng (vokseseng) no for eit par dagar sidan (fylte 3 i november), og så snart vi får fingeren ut og får kjøpt voksendyne til eldste skal lille overta 100x140-dyna etter broren.

Vi har brukt 60x80-dyne i vogn/vogge, 80x100 i sprinkelsenga og så 100x140 når dei får stor seng.

Eldste som skal få voksendyne no er forresten 5 år.

Jeg har 80x100, men den har såvidt vært i bruk. Barnet er 16 mnd, og sparker alt av seg. Så den dynen kommer jeg nok å bruke en stund ja. Voksendyne blir ikke før kommet over i voksenseng. Jeg har en allergo dyne, den er kjempe god. 5 års-garanti, og fri for alt annet. Brukes fint om sommeren som vinterstid.

Fikk stor dyne i sprinkelsenga ved 1 års alderen. Aldri sovet så godt som etter det. Saken var at den andre dyna (tror den var 80x100) måtte vaskes etter han hadde spydd så han fikk låne den ene dyna mi siden jeg har 2. Brettet den bare godt i den ene enden. Først DA begynte han å sove hele natta (altså noen sinne). Gammel dyna er vasket men også pakket bort. Skal til innkjøp av noen barnesengsett med dyna skal han få beholde

Annonse

Jeg har 80x100, men den har såvidt vært i bruk. Barnet er 16 mnd, og sparker alt av seg. Så den dynen kommer jeg nok å bruke en stund ja. Voksendyne blir ikke før kommet over i voksenseng. Jeg har en allergo dyne, den er kjempe god. 5 års-garanti, og fri for alt annet. Brukes fint om sommeren som vinterstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...