mamma-9 oktober-2010 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Fødte for 7 uker siden og har fått minipiller som jeg skal begynne med når mensen er tilbake. Men den er jo ikke tilbake... Kan det bli ukevis å vente?? Kondom er uaktuelt.
mamma-9 oktober-2010 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Med pillene selv om det står når man får mensen? Glemte helt å spørre legen om dette da jeg var der..
velsignet med to Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg fødte for fem mnd. siden og har ennå ikke fått mens tilbake, så det kan bli lenge å vente hvis du skal vente på den ja. Det er bare å begynne, men husk bare at de har ikke full virkning før etter noen dager (en uke?) når du starter utenom mens.
2010 Mammaen Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Jeg spurte om dette på apoteket og de sa det bare var å begynne når som helst etter fødsel... Jeg vallgte å ikke begynne likevel jeg da... Men det er jo en helt annen sak. Bare begynn med en gang du :-)
74skytte Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Det står i pakningsvedlegget og. Vente på mensen ved første gangs bruk, men etter fødsel, er det bare å begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå