LindaM_ Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Nå er det min tur til å klage, altså. Har vært velsignet frisk dette svangerskapet, men nå, 3 dager før termindato, måtte jeg selvfølgelig bli spysyk... Æsj. Alle gode råd for å bli fort frisk mottas med stor takknemlighet. Kan ikke være sånn om riene starter i natt! Hjelpes...
:o) :o) :o) Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Usj-usj-usj!!! Den er lei!!! Håper dette er av den typen som gir seg FORT!!! Goooood bedring!!!
Storebror og Lillebror Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Huff og huff. Det er virkelig den store skrekken. Omgangssyken er det verste som finnes - å være høygravid i tillegg, ikke bra. Føler virkelig med deg. Krysser fingrer og tær for at dette går fort over!
Gulljentene Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 God bedring!!!! Håper lillebror holder seg inne til du er bra igjen...
Gulljentene Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Hehe, forresten ikke sikkert det er en lilleBROR da Så på nicket til innlegger over meg Gravidtåka lenge leve!!
LindaM_ Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2010 Tror jaggu det hjalp med godbedring-hilsninger fra dere. Er ihvertfall mye sprekere nå. I tillegg har slimproppen løsnet. Juhu! Det skjer ting. Kanskje litt mange ting på en gang, men det er jo dette jeg har ventet på i snart 9 måneder. Og det sies at det faktisk er en lillebror. Ha en fortsatt fin kveld, jenter.
Puppemamma Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 om du blir syk rett før termin er det store sjanser for at kroppen beskytter ungen og sender den ut så jeg krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå