Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 11 dager ijenn til teermin! første mann kom ut 10 dager før termin! Men er sååååå lei nå..... Noen med gode tips til fødsel? :-)
Gulljentene Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Forbered deg på å gå lenger med denne babyen! For det var IKKE jeg forberedt på....min første kom 9 dager før termin, men her sitter jeg fortsatt og ruger, 2 dager igjen til termin :/ Var sååååå sikker på at det skulle bli novemberbaby *flaut* Ingen tips til fødsel...de kommer når de vil det selv dessverre. Kanskje de har det litt for fint inni der?
2tettebabyer Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 ingen tips nei, for ingenting jeg prøvde sist svangerskap funka og jeg fødte 11 dager over.... kan hvertfall trøste meg med det at det er max grense for å gå over her, så da blir det jaffal ikke noe lenger denne gangen... det var en som nevnte skrekkfilm - så det kan jo prøves, det gjorde iokke jeg.... lykke til... tror egentlig at det er forutbestemt når de kommer jeg, og at det egentlig ikke er så mye å gjøre med.... at nurket inne i magen din var bestemt leenge før du egentlig ble gravid og at det er bestemt akkurat når det skal ut... sånn tror jeg på da :-)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Hei, vil bare si til 2tettebabyer at jeg har sett 2 skrekkfilmer etter anbefalingene her, funka ikke på meg =P -2 i dag!
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2010 så 2 i går kveld.. funka ikke hær heller :/
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 samleie skal vist være dokumentert effektivt for å få fortgang i ting... d sier ihvertfall jormødrene på siden her... jeg fikk masse kynnere! å d er veldig sjeldent at jeg kjenner de,men de tok helt av etter samleie:P så kankje d ligger noe i d...men d ble bare kynnere denne gangen...har jo fortsatt 18 dager igjen til termin så...
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2010 Ja har prøvd det og:) men noen dager siden sist nå... Min kjære vil ikke ha fødsel enda så er ikke bare bare å lure seg til litt :-P Men i kveld har han ikke noe valg :-) ! Hehe
mamma til luciagutt <3 Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 He he Fikk "lurt" min sambo til sengs med å si "åå, bare litt inni da?" Det ble ikke bare litt inni, fikk hele Og da klarte han ikke stoppe Lurt å bruke litt kvinnelist, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå