Gå til innhold

Utolmodig!

Mamma til 2nydelige små<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 dager ijenn til teermin! første mann kom ut 10 dager før termin! Men er sååååå lei nå.....

Noen med gode tips til fødsel? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbered deg på å gå lenger med denne babyen! For det var IKKE jeg forberedt på....min første kom 9 dager før termin, men her sitter jeg fortsatt og ruger, 2 dager igjen til termin :/ Var sååååå sikker på at det skulle bli novemberbaby *flaut*

Ingen tips til fødsel...de kommer når de vil det selv dessverre. Kanskje de har det litt for fint inni der? :)

Skrevet

ingen tips nei, for ingenting jeg prøvde sist svangerskap funka og jeg fødte 11 dager over.... kan hvertfall trøste meg med det at det er max grense for å gå over her, så da blir det jaffal ikke noe lenger denne gangen...

det var en som nevnte skrekkfilm - så det kan jo prøves, det gjorde iokke jeg....

lykke til... tror egentlig at det er forutbestemt når de kommer jeg, og at det egentlig ikke er så mye å gjøre med.... at nurket inne i magen din var bestemt leenge før du egentlig ble gravid og at det er bestemt akkurat når det skal ut... sånn tror jeg på da :-)

Skrevet

Hei, vil bare si til 2tettebabyer at jeg har sett 2 skrekkfilmer etter anbefalingene her, funka ikke på meg =P

-2 i dag!

Skrevet

så 2 i går kveld.. funka ikke hær heller :/

Skrevet

samleie skal vist være dokumentert effektivt for å få fortgang i ting... d sier ihvertfall jormødrene på siden her... jeg fikk masse kynnere! å d er veldig sjeldent at jeg kjenner de,men de tok helt av etter samleie:P så kankje d ligger noe i d...men d ble bare kynnere denne gangen...har jo fortsatt 18 dager igjen til termin så...

Skrevet

Ja har prøvd det og:) men noen dager siden sist nå... Min kjære vil ikke ha fødsel enda så er ikke bare bare å lure seg til litt :-P

Men i kveld har han ikke noe valg :-) ! Hehe

Skrevet

He he :)

Fikk "lurt" min sambo til sengs med å si "åå, bare litt inni da?"

Det ble ikke bare litt inni, fikk hele ;) Og da klarte han ikke stoppe :)

Lurt å bruke litt kvinnelist, he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...