Mure Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Har hatt positiv eggløsningstest i 2 dager nå, og gjort det som trengs:-) Har lest at eggløsningstester kan brukes som gravi.test, men nå er mine eggløsningstester negative. Da har vi altså ikke klart det denne måneden? Eller vil den ikke være positiv før om ca 14 dager? Noen som vet?
Tuddeli Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 EL-testen kan slå positivt ut på graviditet, da LH-hormonet som den er laget for å måle likner veldig på hCG, som er det hormonet graviditetstesten måler. Det er altfor tidlig å teste for graviditet nå uansett, slår nok ikke ut før rundt tidspunktet for IKM. Den er imidlertid ikke like sikker for å påvise graviditet som en graviditetstest, så hadde jeg vært deg hadde jeg nok bestilt meg noen graviditetstester iom at du har god tid til det Lykke til!
Gullis :) Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg fikk pos el tidligere idag, stusset siden jeg abs ikke skulle ha el lösning, er på dag 9 i det jeg trodde var pp2 siden jeg hadde "mensen", tok en g-test og den var positiv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå