Gå til innhold

je hører vel til her jeg..hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg og samboeren min har vært prø-vere i 3 år nå..

samboere er 46 år og jeg 41 år..vi prøver på nr 1. har hatt en sa i nov 2008 og en ma i aug i år.

håper på at spiren sitter snart jeg..savnet etter et barn er enormt..

hvor gamle er dere andre her inne<<?

hvor lenge har dere vært prøvere?

klem solrose1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35 år og mannen min er 39. Har tre friske og sunne gutter fra før, men jeg har et veldig ønske om et barn til. Hadde en SA i mai, så sliter enda med sorgen etter det barnet, men lever stadig i håpet om at jeg skal bli gravid på nytt.

Lykke til med prøvinga!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er ny her. :-)

Jeg er 38 år, har to barn på snart 3 og 5 og prøver på mitt siste barn.

Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg er 40 og nå nettopp startet pp3. Har en 16 åring fra før, og mannen min har to yngre barn. Ønsker oss veldig et barn sammen. Har aldri hatt eller tatt abort, og har brukt spiral/horminspiral siden min sønn var 6 uker gammel, altså i over 16 år..

Jeg har hatt 1 positiv EL-test etter at jeg fjernet hormonspiralen i november. Men lyktes altså ikke første gang. Men kanskje neste? :)

Dessverre er det ganske stille her inne på Over 35 og prøver, så jeg følger også med i Gravid i moden alder-gruppa.

Lykke til alle prøvere!

Skrevet

Er 36 og prøver på tredje barn. Har ei jente på 8 år og en gutt på 4 år fra før. Dette er et rent overskuddsprosjekt, altså.

Tok ut hormonspiralen i august og ble gravid med en gang, men fikk dessverre en SA i oktober :-( Vi ventet to sykluser før vi prøvde igjen, og idag har jeg tatt en ny positiv test - den satt på første forsøk denne gangen også. Krysser fingrene for bedre lykke nå!

Skrevet

Hei

Er 41 år og min mann er 36,jeg har 2 store jenter på 16 og 21 fra mitt første ekteskap,vi fikk en gutt i 2009, men han døde etter 4 timer pga infeksjon.

Fikk ei lita tulle i juli 2010, og er i full sving med nestemann :)

Når jeg starter på nytt etter så mange år, ønsker vi 2 tette :)

Skrevet

Jeg er 39, muligens snart prøver- må bare få mannen min til å nappe ut spiralen min først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...