Gjest Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Av og til stikker det skikkelig i navlen, det stråler liksom litt nedover også. Det er veldig ubehagelig..Flere som har det slik? Og er det normalt??
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har det ikke sånn nå, men husker godt stikkende navelsmerter fra mine to forrige svangerskap! Ikke lenge etter "poppet" den. Hehe... Det er iallefall normalt!
de tre bukkenebruse Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 har også hatt noe liknende,men jeg syns at det svei ... og etter det så har navelen stått rett ut hehe....
Gjest Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Hei på dere Lurer på hvilken uke dere er kommet til.. når navlen popper ut?
Gjest Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Er 2.gangs, og navlen holder på å poppe ut nå, helst sikkert derfor jeg har vondt nå. Og jo mer jeg bøyer meg og beveger meg jo verre blir det. Har hatt piercing denne gangen (tok den ut før jeg ble gravid) så jeg er sikker på at det er derfor jeg har mye mer vondt denne gangen (arrvev og slikt!).Jeg er i uke 21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå