Gå til innhold

Postitiv test!!! I alle dager...jeg er jo gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 9, har hatt mensen..fikk pos el test, tenkte jeg fikk sjekke for sikkerhets skyld og tok en G-test, den var positiv!!! Jeg skjönner ingenting! Jeg hadde jo mensen,,,på dag 28!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!:D

blødde du vanlig menge som når du har mensen? Kanskje kroppen rensa opp inni det :P

Skrevet

Ja! Kanskje litt mindre enn vanlig men vi sitter her og skjönner ingenting! Men er veldig glade da :)!! Har du hört om det?

Skrevet

For en hyggelig overraskelse da! :) Gratulerer :D

Skrevet

Har hørt om noen som har hatt vanlig mens under hele svangerskapet.... Men aner ikke jeg hva som får kroppen til å oppføre seg sånn!:-p rare greier!:)

hååååper jeg kan følge etter deg på 1 trimester :)

6 dager over nå, så :)

Skrevet

Har sittet og regnet her , ser at blödningen kom akk da festbl skulle väre så da var det vel det :)

Lykke til!!:)

Skrevet

Oi så morsomt! Skjønna godt dere blei litt paffe ;)

Gratulere så masse og ønska dere lykke til i svangerskape, nyt det :)

Skrevet

Tusen takk :) Det er helt utrolig faktisk..var innstilt på maaange pp jeg!

Skrevet

Så gøy bonusbarnet!! :-D Gratulerer, skjønner du ble overraska ja! Hehe. Lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk zassy, har nesten ikke gått helt opp for oss enda, måtte kjöpe en cbd idag for å väre sikker. Hvordan går det med deg?

Skrevet

Jo går fint med meg, starter på ny pp og har ikm til nyttårsaften, tvi tvi for at vi lykkes, føler dette blir den første skikkelige pp egentlig for nå skal vi virkelig "prøve" hehe! Håper det går fint med deg videre og at jeg kommer etter på 1.tri veldig snart!! :-D

Skrevet

Grattis da, bonusbarnet :) Sier det igjen, godt å få flere av de skravlete damene her inn på 1.tri, der er det så rolig...

Skrevet

Takk takk:) jeg er med på skravling! Vanskelig å tenke på noe annet akk nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...