Gullis :) Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er på dag 9, har hatt mensen..fikk pos el test, tenkte jeg fikk sjekke for sikkerhets skyld og tok en G-test, den var positiv!!! Jeg skjönner ingenting! Jeg hadde jo mensen,,,på dag 28!
lille.pudding Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer så mye!!!!! blødde du vanlig menge som når du har mensen? Kanskje kroppen rensa opp inni det
Gullis :) Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Ja! Kanskje litt mindre enn vanlig men vi sitter her og skjönner ingenting! Men er veldig glade da !! Har du hört om det?
drømmehjerte Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 For en hyggelig overraskelse da! Gratulerer
lille.pudding Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Har hørt om noen som har hatt vanlig mens under hele svangerskapet.... Men aner ikke jeg hva som får kroppen til å oppføre seg sånn!:-p rare greier! hååååper jeg kan følge etter deg på 1 trimester 6 dager over nå, så
Gullis :) Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2010 Har sittet og regnet her , ser at blödningen kom akk da festbl skulle väre så da var det vel det Lykke til!!
villmusa Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Oi så morsomt! Skjønna godt dere blei litt paffe Gratulere så masse og ønska dere lykke til i svangerskape, nyt det
Gullis :) Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2010 Tusen takk Det er helt utrolig faktisk..var innstilt på maaange pp jeg!
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Så gøy bonusbarnet!! :-D Gratulerer, skjønner du ble overraska ja! Hehe. Lykke til videre
Gullis :) Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2010 Tusen takk zassy, har nesten ikke gått helt opp for oss enda, måtte kjöpe en cbd idag for å väre sikker. Hvordan går det med deg?
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #13 Skrevet 4. desember 2010 Jo går fint med meg, starter på ny pp og har ikm til nyttårsaften, tvi tvi for at vi lykkes, føler dette blir den første skikkelige pp egentlig for nå skal vi virkelig "prøve" hehe! Håper det går fint med deg videre og at jeg kommer etter på 1.tri veldig snart!! :-D
Undretrollet Skrevet 4. desember 2010 #14 Skrevet 4. desember 2010 Grattis da, bonusbarnet Sier det igjen, godt å få flere av de skravlete damene her inn på 1.tri, der er det så rolig...
Gullis :) Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2010 Takk takk:) jeg er med på skravling! Vanskelig å tenke på noe annet akk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå