Gå til innhold

7 dager over ikm, negativ test og ingen tr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så lei av å vente!!

Huff, nå kan bare den dumme tr komme. Jeg vil begynne på min nyinnkjøpte fertilitetsmonitor! Er det ikke rart at når man vil tr skal komme, så kommer hun ikke?? Blæææh! :-)

Ellers ønsker jeg alle en god helg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg e 6 dager over ikm, og ingen tegn til tr og negative tester... Så skjønner akkurat hvordan det er :P

er rett og slett jævlig kjedelig....

Skrevet

jeg er også 6 dager over! og er såå frustrerende at tr ikke kommer!! nå er den hjertelig velkommen siden alle tester er negative!! :P

Skrevet

15 dager over ikm her og fortsatt blendahvite tester...skjønner deg godt for å si det mildt!! Det er mange som går og venter på TR denne måneden.. Kanskje det er noe som går?? :P

Skrevet

tr`ene våre har dratt på ferie en stund :P

sjikkeli kjiipern da!

kom for å sitte barnevakt hos min beste venninnes lille gull på 5mnd i kveld, og hun overaska meg med 10 gtester og 30 el tester :D

snill!!<3

Skrevet

Åååh, nå begynte jeg nesten å grine jeg, tyrjente88. Hehe, jeg griner av absolutt ingenting idag! Så utrolig snilt av venninna di da!! :D

Jeg skulle gjerne hatt en egen julenisse som kom med g-tester til meg, for ja, det blir jo ganske dyrt i lengden :P

Skrevet

Åååh, nå begynte jeg nesten å grine jeg, tyrjente88. Hehe, jeg griner av absolutt ingenting idag! Så utrolig snilt av venninna di da!! :D

Jeg skulle gjerne hatt en egen julenisse som kom med g-tester til meg, for ja, det blir jo ganske dyrt i lengden :P

Skrevet

ja, er kjempe dyrt i lengden!! :/

bestillt på ebay! 30 kr for alt??

sinnsykt billig i såfall :)

Skrevet

Er vel kulden som har gjort at alt har frøse fast oppi der...;-)

Venter på mensen selv, men er bare 2 dager over, ennå.. Masse symptomer, men negative tester. Fikk en svak positiv på tirsdag, men det var det. :-/ Synsbedrag?? Har ALDRI fått en strek før, bare hvitt.

Håper nå at jeg skriver på meg mensen..;)

Skrevet

Oi! Jeg fløy rett inn på ebay jeg nå, hehe :)

Vet du hvor lang leveringstid det er der?

Skrevet

26 dager over IKM her, ingen tr og negative tester! KJEMPE FRUSTRERENDE kan man si ... Men får håpe på det beste! :)

Skrevet

skjønner gooodt at du er frustreert!!

jeg gikk 23 dager over sist før jeg fikk pos. mista den gangen da..

men satser på at det blir pos test snart :D

Skrevet

Testa du ofte den gangen før du fikk positiv? Hvilke tester tok du?

Trist å høre at du mistet... :(

Krysser fingrene for at du får positiv test igjen snart :) og jeg for min del satser på at TR dukker opp, for jeg har mistet håpet for at det dukker opp pos. test...:/

Skrevet

da testa jeg en gang i uka de to siste ukene da.

da brukte jeg vell QR..

satser på en pos test snart :) men, håpet begynner å reise :P

krysser fingrene for oss alle ;)

Skrevet

Jeg testa igår morrest og idag, og da brukte jeg billigstrimmel. Helt blendahvitt. Bør vel kunne stole på de billigstrimlene vel? Hadde du testet neste uke om mensen ikke dukker opp innen da?

Skrevet

jeg hadde testa, og hadde ikke mens komt innen uka etter det, hadde jeg ringt til legen.. for å sjekke om at alt er som det skal :)

Skrevet

Så mange som går å venter på tr denne mnd da!

Skulle tro tanta har tatt juleferie! Dette må jo være en rekord :P

4-5 dager over IKM her. Fortsatt masse mensmurringer, og trodde tanta kom tidligere idag når jeg kjente det var noe som rant der nede, men det var ikke henne.

Er så lei av å gå slik hele tiden å vente å tro at hun kommer når hun ikke kommer at jeg måtte stikke en q-tips opp der for å sjekke om hun var på vei, hehe! Blir jo helt tullete av dette!

Sitter nå å lurer på å svi av en EL test, siden jeg er tom for gravid tester, bare for å se hva den sier.

Skrevet

Jeg er også 3 dager over IKM, og har testet negativt. Å den pleier alltid å komme i tide i en 28 dagers syklus. Så dette er rart!! Skal kjøpe ny test mandag og teste igjen da....

Skrevet

JaaJaja.. 7 dager over ikm jeg nå

også.... Begynner å lure på om jeg ikke kan stole på billigstrimler... Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...