Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lure på om det finnest noen som har hatt Crinone rester med brunt blod men likevell har gjennomført ett svangerskap..

Det kommer litt gammelt blod ilag med restene nå..

Har dårlig erfaring fra tidligere..

Skal teste mandag ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg hadde et lignende innlegg for noen uker siden.

Har 2MA bak meg og har også dårlig erfaring med brun utflod/gamle blodrester....

Nå går jeg til spes.gyn som er kjempeflink, og hun beroliget meg.

Dette er visst veeeeeldig vanlig. Den gjør slimhinnene enda skjørere og til og med i pakningsvedlegget står det at dette forekommer som en vanlig bivirkning.

Har bare kommet til uke 9+5, og disse crinonerestene i brunt,rosa,grått og svart har skremt livet av meg innimellom. Men, enda viser det ei fin peanøtt som vokser, veiver og koser seg. Så hittil har ikke disse brune restene indikert noe negativt, og TAKK for det:-)

Er du langt på vei?

Dette går nok bra:-)))

Skrevet

ååå, det var litt betryggende å høre, for jeg har også dårlig erfaring fra tidligere når det kommer brune rester i crinonen.....

Testet positivt tidligere i dag, men er, som jeg skrev i tidligere innlegg i dag, livredd for at mensen skal komme i løpet av helgen.....

Lite vi kan gjøre, må nok bare leve med denne nervepirrende berg og dalbanene av følelser....

Man blir jo rimelig skrullete da, og ikke så lette å ha i hus! å når det har vært brune rester før, så har det gått galt for min del..... Men får satse på at det sitter denne gang, og at det bare er skjøre slimhinner..

God helg!

Skrevet

Hei Trønderline♥060711♥

Tusen takk for raskt svar, ble roligere nå :)

Satte inn egg mandag den 22 november og skal teste den 6 desember..

Hadde du ''mens'' lignede smerter og ?

Gratulerer så mye med svangerskapet og lykke til videre !

Og riktig god helg :)))

Skrevet

Hei,hei:-)

Hører ikke helt hjemme her på ass.befr. jeg...Har ikke satt inn, gjorde det på "gammelmåten".

Ville bare svare ang crinonen, for den vet jeg mange sliter med ifht farger på rester o.l

Men, uansett hvordan man befruktes, så er det vanlig med mensmurringer rundt ikm.

Kan også komme litt..

Får håpe du får en knallpositiv test om noen dager da:-)))

Lykke til!

Skrevet

Takk Trønderline det håper sannelig jeg og :))

Jeg er ikke helt stødig på disse forkortelsene ikm ?

Skrevet

Beklager:-)

ikm= ikke kommende mens...

den dagen du forventer mens, men håper den ikke kommer:-))

Så det jeg mener er at det er veldig vanlig å ha mensmurringer rundt tiden du skulle hatt mensen, det kan også komme en liten blødning eller spotte litt.

Skrevet

Takk igjen Trønderline :)

Fortsatt god helg !

Skrevet

Hei!

Ny her og ble så glad når jeg leste dette!! Opplevde litt brunt blod med crinone-rester idag og ble litt bekymret... Har to mislykkede forsøk bak, men det er så lenge siden at jeg husker nesten ingenting! ;)

Lykke til med testinga 6. desember!! Jeg skal teste 14. desember... Spennende!!

Skrevet

Takk til dere men desverre så ble testen negativ idag.

Har betalt for en gang til på cfc men er usikker på om jeg orker mer..

Det er tungt for jeg vet ikke om det kommer til å gå utover forholdet..

Jeg har to jenter fra tidligere ekteskap men han har ingen..

Vi valgte ifv siden jeg er sterilisert og det var eneste måten å bli gravid på.. Da jeg traff han så fortalte jeg at jeg var steril og ferdig med barn men ombestemte meg etter en del mnd og en del grubling..

Brukte og tid på å bestemme meg om jeg skulle ta sjangsen på et forhold med en uten barn.. Han klarte og overbevise meg om at det ikke var det viktigeste for han..

Vi valgte av hensyn til min yngste datter med å flytte ilag, hadde planer om å gjøre det ette nyttår.. Det har desverre vert helt stille fra hans side med det og flytte ilag,det virket som at alt er avhengig av graviditet eller ikke.. Det har vert et stort press ..

Måtte desverre avlive min beste venn tirsdag, ei Newfoundlands tispe på 10,5 år.. Det pluss den påkjenningen som det har vert det angående forholdet.. Tror nok de tingene bidro til at det ikke gikk denne gangen..

Er veldig glad i typen min ellers så har jeg ikke lagt så mye tid å penger i dette..

Lykke til til dere andre !

Skrevet

Takk til dere men desverre så ble testen negativ idag.

Har betalt for en gang til på cfc men er usikker på om jeg orker mer..

Det er tungt for jeg vet ikke om det kommer til å gå utover forholdet..

Jeg har to jenter fra tidligere ekteskap men han har ingen..

Vi valgte ifv siden jeg er sterilisert og det var eneste måten å bli gravid på.. Da jeg traff han så fortalte jeg at jeg var steril og ferdig med barn men ombestemte meg etter en del mnd og en del grubling..

Brukte og tid på å bestemme meg om jeg skulle ta sjangsen på et forhold med en uten barn.. Han klarte og overbevise meg om at det ikke var det viktigeste for han..

Vi valgte av hensyn til min yngste datter med å vente med å flytte ilag, hadde planer om å gjøre det ette nyttår.. Det har desverre vert helt stille fra hans side med det og flytte ilag,det virket som at alt er avhengig av graviditet eller ikke.. Det har vert et stort press ..

Måtte desverre avlive min beste venn tirsdag, ei Newfoundlands tispe på 10,5 år.. Det pluss den påkjenningen som det har vert det angående forholdet.. Tror nok de tingene bidro til at det ikke gikk denne gangen..

Er veldig glad i typen min ellers så har jeg ikke lagt så mye tid å penger i dette.. måtte sende en gang til siden et ord falt ut..

Lykke til til dere andre !

Skrevet

Å så trist å høre, men så lenge det ikke er kommet blødning, kan det jo ennå være håp?? elller?

Ingen tegn til blødning her, men kjenner nervene er i høyspenn nå,.

Skjønner at du stopper opp og tenker på om du orker mer. Dette var vårt trejde og siste forsøk som vi har betalt for, så det blir uansett ikke flere ordinære forsøk på oss. Orker ikke mer rett og slett. Det som er mitt halmstrå er de 5 eggene jeg har på frys.

Ønsker det masse lykke til videre, og sender varme tanker i en tung tid =(

Skrevet

vet ikke helt om det er menssmerter... men kjenner nå stikkning i livmoren, og i korsryggen, og håber det er gode tegn.

Skrevet

Det kom litt gammelt brunt blod tidlig i morrest, men det var veldig lite.

Har snakket ut med typen så vi får se hvordan det går..

Han innrømmet at han har vert utydelig og usikker , forstår det har vert vanskelig for han og.. Nå vil han at vi skal flytte ilag uansett men nå er jeg i tvil, tenk om jeg ikke kan gi han det han ønsker seg.....

Jeg skal fortsette men crinone i noen dager til å ta ny test til helgen.

Ser at noen får beskjed å teste etter 3 uker, men jeg fikk beskjed om 2 uker..

Det er sikkert tungt for deg og Svimå, når skal du ta test ?

Må være veldig tung med tre forsøk som ikke lykkes, synes det er så mange tapre damer her inne men utallige forsøk.. Må si jeg beundrer dem..

Vi har også betaltfor tre forsøk men har et igjen..

Ønsker deg lykke til med tesdag måtte du få ei flott julegave :)

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...