camien 2pp Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Blei litt arg i dag da TR dukket opp totalt uanmeldt!! Ingen vondt, ingenting antydning til at den skulle komme.. Forbanna BIIIIP! Vet ikke hva det kommer av, kanskje at jeg nettopp har avsluttet med Diane? Siste pille var 19.nov... Så kom TR ca 23/24 nov.. Så har jeg nå hatt 4 dager fri for blødning, og så bare kom det i dag?? Blir tullerusk av detta.. Jaja,, Blir moro med julebord i dag da ja.. Bare lyst til å pakke meg inn og ligge på sofaen, for jeg er sur! Jaja.. Ingenting å gjøre med.. Bare krysse fingrene for at det bare er en tulleblødning som stopper om et par timer eller noe.. Jeg pleier jo vanligvis å ha knall kramper og vondt dagen før og første dag med TR.. Men denne gangen merket jeg ingenting! BLÆH Beklager sytingen.. Måtte bare få det ut!
Misa+spire i magen<3 Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Hei! :-) Ville bare dele min erfaring med deg.. Da jeg sluttet på p-piller, så fikk jeg bortfallsblødning, som jeg kaller p-pille blødning da dette ikke er kroppens "ekte" menstruasjon. Fra denne blødningen til det ble stopp, gikk det 10 dager og jeg begynte å fossblø helt uten forvarsel. Dette vedvarte i 5 dager, som i en vanlig mens.. Jeg tror faktisk det var min første ordentlige mensen etter p pille slutt, da jeg ser for meg at jeg kanskje kunne hatt el da jeg sluttet på pillene. Det kan fort skje, for meg p-piller har man jo ikke el. alt er jo bare kunstig. Hvertfall det jeg gikk på :-) Så tror rett og slett at det du har nå er den første ordentlige mensen din etter p pille slutt, og at du skal regne eggløsning etter denne dagen i dag :-) Ikke fortvil, kroppen trenger litt tid til å rydde opp i systemet! .-) Kos deg masse på julebord og gled deg til å gå inn i en ny pp og vær glad du får mensen :-) mange får den ikke tilbake på flere mnd! :-)
camien 2pp Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Ja, jeg vet det jo i grunnen.. Men passet ikke i dag liksom, men kroppens greier går sin gang den Bare litt kjedelig at den skulle komme i dag, hvor jeg skal på julebord i kjole og styr.. Men men, ting går ikke alltid som en vil Jeg fortviler ikke =) Bare gleder meg til å komme ordentlig i gang med prøvingen =) Men burde vel ant det litt da jeg hadde hovne mandler og vond hals for et par dager siden. For så vidt jeg kan huske så ble jeg omtrent alltid forkjølet rundt mens før pillene , skal vel bare være glad til at jeg ikke ligger i fosterstilling med menskramper Takker for "motivasjonspraten"
Misa+spire i magen<3 Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Nei, det skjønner jeg. Mens og kjole er noe dritt :-) Hehe! Men, jeg hadde blitt glad over at mensen kom jeg og er så i rute så fort! :-) Opp med humøret! :-) Er skikkelig lei selv jeg, men det er fordi jeg er en uke over mensen.. Huff! Vil bare komme i gang med en ny pp :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå