Gå til innhold

Informasjon og tilbud- Barnestoler FisherPrice/Ferrari/Nania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Mitt navn er Tina, og jeg jobber BS Bildeler - en nettbutikk som selger det meste av ekstrautstyr til bil! Selv har jeg en skjønn gutt på 2 år.

Vi har i en lengre tid via vår nettside tilbudt flotte barnestoler til bil fra Ferrari, men nå har vi mange flotte nyheter som jeg gjerne ville informere dere om - og kanskje også gi ekstra gode tilbud på - om det er "lov" her på forumet!

Fisher Price

Helt nytt i sortimentet vårt er FISHER PRICE barnestoler!

Ventet inn til lager rett før jul!

Prisområde kr 1599-2199.-

Ferrari

Ferrari Barnestoler er produsert av franske Nania - og er både designet og produsert i Europa. De er komfortable og flotte å se på.

Prisområdet er kr 1150-1899 for de uten IsoFix, og drøye 3000 for en med IsoFix!

Nania

Er OEM-merket til produsenten. Stolene er i samme kvalitet som de andre merkene vi selger, men er mye billigere ettersom de ikke heter noe så fancy som Ferrari og Fisher Price. Stoffet som er brukt er ikke like pent å se på, men disse stolene er flotte budsjettstoler.

Alle stolene er tilsvarende BRIO, som det selges en del av i Norge:)

Sikkerhet

Tyske Osann og Franske Nania designer og produserer Nania, FisherPrice og Ferrari kolleksjonen. Begge er kjent for topp sikkerhet.

Stolene er selvfølgelig godkjent etter ECE R44/04 reglementet, men i tillegg kan vi på omtrent 80% av sortimentet også vise til tester fra;

TCS, ADAC, ØAMTC, Warentest m.fl.

I disse testene kommer stolene ut med gode karakterer og kommentarer som bl.a.; Svært anbefalingsverdig, anbefales, god og best!

Ettersom stolene er produsert for det Europeiske marked, hvor reglementet om forover/bakover er likt som i Norge så kan du bruke alle stolene til barnet ditt. I det siste tiden har man riktignok begynt å anbefale å bruke bakovervendt stol frem til barnet er fire år, mens det er tillatt å produsere og selge stoler i gruppe 1 som er forovervendt. Dette er ikke en diskusjon jeg akter å ta i denne tråden - om du mener barnet kjører tryggere bakovervendt, så kjøp en bakovervendt stol. Selv har begge mine barn trivdes mye bedre i å sitte forovervendt, spesielt mtp benplass på lengre turer, så jeg byttet ganske tidlig til forovervendte stoler! Men som sagt, dette må du avgjøre selv!

Under finner du noen tilfeldige smakebiter av stolene i sortimentet vårt.

For komplett oversikt se; http://www.bsbildeler.no/?gno=449⊂=591

(Eller bare spør meg :)

Vi har 100% Prisgaranti på alle varene våre, så jeg håper at dere vil spørre meg om barnestol neste gang dere skal kjøpe - eller kanskje dere vil kjøpe en ny barnestol til jul? :)

Jeg er her i alle fall for å hjelpe dere!

Om jeg får lov å komme med spesialtilbud på forumet her, så gi meg klarsignal for det, så skal jeg opprette en spesial rabatt på dette!

Mvh

Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra headingen på Ris og ros forumet her inne(hvor brukere og driver er i kontakt med hverandre):

Det er heller ikke lov med kjøp,salg eller markedsføring på sidene.

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4889

Så nei, du har egentlig ikke lov å gjøre det du når gjør.

Skrevet

Syns ærlig talt IKKE at dette forumet skal brukes til det du gjør:/

Reklame og påtrengende selgere er nok av ellers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...