maya666 Skrevet 3. desember 2010 #1 Del Skrevet 3. desember 2010 lyst på en operasjon får å få bort litt henge hud både her og der.. la på meg altfor mye i svangerskapet med min datter i 2003... veide ca 65 før jeg ble gravid. veide meg noen dager før fødsel, da var vekten stoppet på 128... grusomt.. ikke var jeg lat undersvangerskapet. jeg jobbet helt frem til 3 uker før termin.greide å gå ned noen kilo etter fødsel, men ikke mye... har hatt noen spontanaborter (i 2007 tvillinger uke 12 og 14, i 2008 en gutt i uke 29)... mistet og min far i 2007, så det har vært noen tøffe år.. gått opp og ned i vekt, men mest opp.. i sommer 2010 fikk vi endelig barn nr 2.. la ikke på meg så mye undersvangerskapet, heldigvis.. men litt ble det jo.. har vært veldig flink de mnd jeg har vært hjemme i mammaperm nå.. gått mye turer, spise sunt, kuttet ut brus osv.. veier 115 nå, så langt igjen.. men har i hvartfall begynt.. sliteer veldig med dårlig søvn, leddsmerter, ryggproblemer osv pga overvekt.. noen som veit om et bra sted dem utfører slanke opreasjon eller lignende ??? muligheter for å få dette dekket på et hvis?? det er jo ikke akkurat billig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142636010-slankeoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_vanilje Skrevet 11. desember 2010 #2 Del Skrevet 11. desember 2010 Trist og høre at du har gått gjennom så mye trist. Selv veier jeg det samme som deg, mine kilo kom på i ett dårlig forhold (trøstespiser) hehe. Jeg har søkt slankeoperasjon, har ikke råd til og dekke det selv. Er utrolig dyrt, gikk til legen og legen sendte henvisning. Men det tar laaaaaaaaaang tid, opptil flere år. Er utrolig dumt at man må vente så lenge når man har problemer ifølge av vekten. Du kan snakke med legen din og si du ønsker en slik operasjon. Du er veldig flink som har slutta med brus, det klarer ikke jeg. Så all ære til deg for det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142636010-slankeoperasjon/#findComment-142665937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå