Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

melk når utdrivningsrefleksen kommer og babyen suger på den ene puppen?er så lei av å bruke ammrinnlegg,har da store nok fra før a..hehe. det spruter jo av den ledige puppen hver gang..må jeg regne med at det blir sånn hele ammeperioden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lakk KONSTANT, hele tiden, den første mnd.. Men plutselig en dag slutta det, og har ikke lekka (?), lukket (?) (herregud for et ord å bøye...) en dråpe siden det.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Min er 5,5 mnd og jeg bruker fremdeles innlegg.... Det lekker kun når han ammer heldigvis, men det kan skje om natten også hvis puppene er sprengte og jeg ligger på magen.

Skrevet

Jeg har sluttet med ammeinnlegg på begge to når de var ca seks mnd. Hvis Lillemor sover over en nattamming, lekker det litt neste gang jeg ammer.

Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men det blir mindre lekking jo eldre de blir. I begynnelsen måtte jeg bytte innlegg etter omtrent hver amming.

Skrevet

Min er nå 4.5 mnd og jeg lekker somregel bare litt om morningen, eller om det går unormalt lenge mellom to måltider! Vanligvis bare littegrann akkurat når han begynner å spise!

Merket godt hvor MYE enklere offentlig amming ble etter at jeg kuttet de ut på dagtid! Strevde ofte litt med hvor jeg skulle gjøre de av, og var knotete å få til me en hånd mens jeg holdt baby på fanget!

Skrevet

lekker lite ellers, men kommer ofte litt melk fra andre brystet i det utdrivningsrefleksen setter inn, etter 6 mnd. Bruker innlegg.

Skrevet

Sønnen min er straks 8mnd og jeg lekker fremdeles fra motsatt pupp når jeg ammer, men kun fra den venstre, uavhengig av hvilken jeg ammer fra først... Med forrigemann tror jeg at jeg kuttet ammeinnleggene når han var 6-7mnd. Jeg vet om noen som har gått uten ammeinnlegg og bare lagt det inn ved amming, så det er jo et alternativ.

Skrevet

jeg lakk til jeg sluttet å amme da ungen var 8 mnd, mens svigerinna mi aldri har lekket en dråpe og likevel hatt nok melk. det er nok forskjell på folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...