indigo25 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 melk når utdrivningsrefleksen kommer og babyen suger på den ene puppen?er så lei av å bruke ammrinnlegg,har da store nok fra før a..hehe. det spruter jo av den ledige puppen hver gang..må jeg regne med at det blir sånn hele ammeperioden
Evigheten Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg lakk KONSTANT, hele tiden, den første mnd.. Men plutselig en dag slutta det, og har ikke lekka (?), lukket (?) (herregud for et ord å bøye...) en dråpe siden det.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Min er 5,5 mnd og jeg bruker fremdeles innlegg.... Det lekker kun når han ammer heldigvis, men det kan skje om natten også hvis puppene er sprengte og jeg ligger på magen.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har sluttet med ammeinnlegg på begge to når de var ca seks mnd. Hvis Lillemor sover over en nattamming, lekker det litt neste gang jeg ammer. Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men det blir mindre lekking jo eldre de blir. I begynnelsen måtte jeg bytte innlegg etter omtrent hver amming.
trollemor86 Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Min er nå 4.5 mnd og jeg lekker somregel bare litt om morningen, eller om det går unormalt lenge mellom to måltider! Vanligvis bare littegrann akkurat når han begynner å spise! Merket godt hvor MYE enklere offentlig amming ble etter at jeg kuttet de ut på dagtid! Strevde ofte litt med hvor jeg skulle gjøre de av, og var knotete å få til me en hånd mens jeg holdt baby på fanget!
Vimse + gullene Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 lekker lite ellers, men kommer ofte litt melk fra andre brystet i det utdrivningsrefleksen setter inn, etter 6 mnd. Bruker innlegg.
mamman til to gutter Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Sønnen min er straks 8mnd og jeg lekker fremdeles fra motsatt pupp når jeg ammer, men kun fra den venstre, uavhengig av hvilken jeg ammer fra først... Med forrigemann tror jeg at jeg kuttet ammeinnleggene når han var 6-7mnd. Jeg vet om noen som har gått uten ammeinnlegg og bare lagt det inn ved amming, så det er jo et alternativ.
3 er nok! Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 jeg lakk til jeg sluttet å amme da ungen var 8 mnd, mens svigerinna mi aldri har lekket en dråpe og likevel hatt nok melk. det er nok forskjell på folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå