Gå til innhold

Hvor mange timer i døgnet er din 3 uker gamle baby våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten her sover 18-20 timer i døgnet tipper jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET samme her omtrent. Han er 1mnd..

Men nå er han mer våken mellom 16,00-21,00 men ellers oppe en time om gangen når det er mat og stell og kos=)

Skrevet

Tror det er ca det samme her også, men ikke så lett å si, for jeg synes så ofte at han småsover, men så plutselig er han våken likevel. Han sover f.eks. mens han spiser, og når vi holder/bærer han. Men han våkner stort sett alltid med en gang vi legger han ned for seg selv, he-he. Og da skriker han! Min lille har også en del luftsmerter, så det er bare i forholdsvis korte øyeblikk at han er både våken og rolig. DET er superkoselige øyeblikk!

Har dere fått det første smilet ennå? Jeg venter sånn på det, men vet det er tidlig. Har jo sett hvordan han kommer til å se ut når han smiler (for han gjør det av og til i søvne), og da er han til å spise opp, så gleder meg! Men mål nr. 1 nå er å få han opp i vekt!!!

Skrevet

Da jenta mi var i den alderen sov hun opp til 21 timer. Det varte frem til hun var nesten 3mnd.

Skrevet

min gutt er våken fra 12-1 på natta til 7 om morgenen.så og si, sover eller halvsover mye på dagen, snart 4 uker så tipper han sover totalt 15 timer i døgnert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...