*89'er med julispire* Skrevet 3. desember 2010 #1 Del Skrevet 3. desember 2010 Mandags kvelden la jeg meg med sterke smerter i magen. Satset på at de skulle gå over iløpet av natten, og la meg tidlig. Tirsdag morgen våknet jeg, og hadde fremdeles smerter. Jeg levde i troen på at dette kom til å gå over, men det gjorde det ikke. Legevakt ble kontaktet på ettermiddagen, og jeg fikk komme nesten med en gang. Legevakten mente det var tre alternativ for hva smertene kom av... - Ingenting? - Blindtarmbetennelse? - Svangerskap utenfor livmoren? På grunn av siste alternativ, ville de sende meg i ambulanse, for hvis dette "løsnet" eller hva de sa, så "blir du steinsjuk"! Jeg kom meg til sykehuset, og fikk iløpet av natten konstantert ved utvendig ultralyd at det "så ut som det var noe inne i livmoren", og at blindtarmen var betennt.Heldigvis! Senere på natten kom jeg inn til gynekolog, og fikk innvendig UL - der fikk jeg se en liten cashewnøtt på 13 mm med bankende hjerte!! LETTET KOMMENDE MOR! Neste dag ble jeg operert, og nå lever jeg bare i troen og håpet på at spiren levde over alt av narkose og smertestillende!!! Så hvis dere opplever smerter jenter, så er det ikke sikkert at det kommer fra barnet! Heldigvis!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142635875-sykehusinnleggelse-operasjon-og-cashewn%C3%B8tt-med-bankende-hjerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå