Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med clearblue digital? Har IKM på søndag, og hele tiden tenkt jeg skulle teste i dag fordi vi har julebord ikveld..Men den testen jeg hadde liggende funket ikke. Ingen kontrollstrek, ingen farge, ingenting! SÅ nå jeg stresset..Skal jeg prøve å teste selv om det ikke er morgenurin, eller vente til søndag?

Kan man drikke ikveld? Eller må jeg kjøpe alkoholfrivin?

whæææ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har villa kjøpt ny test. samle urin i en kopp. og ikke drikk for mye slik at urinen ikke blir for blanda ut.

Skrevet

takk :) måtte det for blei gal!

Men den var negativ så tar sikte på en ny pp :(

Skrevet

Det er litt tidlig å teste hvis ikm er på søndag (selv om mange tester sies å kunne tas 4 dager før ikm), men hvis du har mistanke om at du kan være gravid ville jeg latt være å drikke alkohol og heller tatt en test igjen på søndag eller mandag. Hvis testen da er positiv kan du iallefall ha god samvittighet for at du ikke har gjort noe "galt" :)

Skrevet

Ville bare si at første svangerskap testet jeg ikke posetivt før 5 dager over ikm og siste 9 dager over! Ikke uvanlig og produsere lite/lavt hcg i begynnelsen.

Fikk aldri posetiv test med digetal(når jeg var gravid) så den bruker jeg ikke igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...