Gå til innhold

Hvordan er det med uke 7 jentene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har symptomene gitt seg noe, men det stikker og murrer fortsatt. Ellers har jeg blitt sinnsykt trøtt. Prøver å trene og spise for å holde energinivået oppe, men i går måtte jeg krype i seng 9.

1 uke til UL- teller ned dagene nå.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

starter 7 uka imorra... jeg har idag fått brev i posten så det blir ul 4. juledag gitt :D

spennende men så leeeeenge til..... :o

kvalmen er på topp, er sykemeldt i 14 dager enn så lenge...

Skrevet

Hallo! Jeg er akkurat 7 uker i dag ifølge legen - har vært på første kontroll i dag :) Måtte dra for å få kvalmestillende, jeg er så forferdelig kvalm også spyr jeg flere ganger om dagen :/ Så håper den funker. Akkurat nå lever jeg på riskjeks og cola :P

Så da er jeg faktisk ferdig med legebesøket, mangler å ta blodprøver av meg, det kunne de ikke gjøre før jeg var 9 uker på vei.

Ellers er jeg veldig trøtt!

Hvorfor skal dere ha ultralyd så tidlig?

Skrevet

jeg skal fordi dem er ikke helt sikker påsiste mens. jeg tok ut spiralen 22 oktober. 2 dager senere blødde jeg litt men så ble jeg gravid og de er usikkre på om jeg er 7 eller 9 uker.. så derfor jeg får tidlig ul.

Skrevet

Jeg er 6+4 i dag, men føler meg foreløpig veldig lite gravid. Nesten sånn at jeg tviler litt selv av og til.

Eneste plagene foreløpig er ømme bryster (som snart har vokst 1 bh-størrelse allerede) og stikninger og knip i magen av og til. Pluss at appetitten har økt betraktelig! Tenker bare på mat og har allerede gått opp 1 kilo. Kvalmen er totalt fraværende her. Det har vel sine fordeler og ulemper...

Skal på første UL nå torsdag 9/12 og gru-gleder meg veldig! Vi tar tidlig UL pga. alderen min, for å sjekke at det fortsatt er liv der inne (siden jeg har så lite plager) og for å sjekke at ting ser noenlunde ok ut så langt.

Så kanskje vi kan begynne å fortelle venner og familie den gode nyheten litt nærmere jul vi også! :-)

Lykke til videre til dere andre også!

Skrevet

Hei!

Jeg gikk over i syvende uke i helga og har vært veldig lite plaget med symptomer.Har vært veldig øm i brystene(kan bare glemme å ligge på magen om natten lenger) og hatt endel murringer fram til 5.uke.Murringene kom tilbake idag sammen med sin nye venn Herr Kvalm:S:S:S Hadde håpet å slippe unna siden jeg ikke har kjent noe før...

Men gleder meg masse til å slippe bomben til familien i jula,da blir graviditeten kanskje mer virkelig også,hehe.

Har første legetime om en ukes tid og håper å få testa UL-maskinen i samme slengen også;) Spennende!!

Lykke til videre,jenter!

Skrevet

Hei.

Jeg er 7 uke på vei og har ikke symptomer i det hele tatt,mine venniner sier at jeg er heldig.

Jeg ville føle litt mer gravid da.

Lykke til alle

Skrevet

7+4 i dag og på fjerde uken med konstant kvalme. Kjenner jeg gruer meg til jul og alt maten og matlukten... Ingen håp om å holde på hemmeligheten denne gangen nei!

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

7+2 idag, og jeg er så dårlig... spyr ikke, men d velter i magen, klarer ikke stå rett opp, ligger for d meste, alt jeg spiser blir jeg kvalm av... og på toppen av alt, fikk jeg betennelse i en tann, og etter den var bedre, var jeg hos legen helt handikapet med nakkeprolaps... føler meg totalt utmattet hele dagen, like før jeg tar til tårene for alt bare fordi jeg er sliten... "god jul"... skal bli deili me ribbe... NOOOT...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...