Ays73 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Trenger virkelig ideer til middagsmat/frokost. ingenting frister men er sulten men har ikke lyst på noe... Dere som er kvalme, hva er det som frister dere og hva lager dere til middag/frokost? Er så lei alt pålegg... Leste på en tråd her, en som hadde fått helt kick på burger :oO, jeg er overhode ikke noe BigBurger/Mc Donaldsfan til vanlig, men skal si meg enig at det fristet skikkelig når jeg leste om denne whooper burgeren Prøver og spise sundt til vanlig, men akk nå får jeg nesten ikke i meg noe, så hadde spist akk hva det måtte være bare for å fått i meg noe mat Noen gode forslag og ideer?
ljuba Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Her blir det pitabrød med kylling. Frister så med masse agurk og salat til:) Det er det som smaker for tiden - friske ting. Har blitt helt avhenging av Bris m/lemon/lemongrass....
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Hei Jeg fysa på hamburgere hele 1 trimester med nr 1. Tror jeg mangler litt underhudsfett eller no Nå fyser jeg på salt lakris Ellers skal vi ha hjemmelaget pizza. Gutta elsker å bli med å lage dette fredagskveld
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 I dag skal vi ha kylling, wok og ris. Tror jeg skal klare å spise litt av det! Ellers så har jeg vel egentlig ikke spist så mye de siste dagene. Klementiner har det gått endel av, og riskjeks. Og knekkebrød er greit å spise når jeg er i god form (kveldstid), og da med kremost med urter!
babylovve Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 He he, blir kvalm bare av å lese om mat.... Kylling og burger, æsj. Elelr jo, igår kveld hadde jeg lyst på mc donalds burger! Spiser det aldri ellers, blir bare tung i kroppen av den sånn burger... Hm... kanskje ikke så verst med burger allikevel? Formen blir nok bedre til kvelden... Skal la samboe rkjøpe inn og lage maten, så får jeg spise det jeg får. Orker ikke stå i noe matos ihvertfall. Jeg sitter her og har lyst på start kjeks! helt tørr kjeks uten smak, ja og yogurt kan jeg klare. En gang fikk jeg et tips om å drikke eplemost blandet med farris når man har omgangssyke. Kanskje det hjelper for gravditetskvalme også? Har dere vondt i magen, sånne knip i tarmene? Har jeg... + Vondt i nedre mage, men det er jo livmora som stekker seg. Dette er noe annet. Bekymret over at jeg kan ha spist noe galt... Blir vel bra når kvalmen gir seg. Ps, på apoteket selger de armbånd som er mot reisesyke(kvalme) Det stimlulerer et akupressurpunkt på håndleddene. verdt å forsøke?
firebarnsmum Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Ååå, akkurat nå hørtes det godt ut med hamburger:) Jeg strever også med å finne mat som frister. Brødskive har jeg overhodet ingen lyst på, finner ikke noe pålegg som frister heller. Til lunsj har jeg prøvd å lage omelett med salat til, pitabrød med salat i, eggerøre eller lignende. Middagsrester fra dagen før er kjærkomment å finne, spesielt poteter som kan stekes. I dag spiste jeg faktisk havregrøt - uten melk da. Det er vanskelig ja, ettersom det ikke er noe jeg har lyst på. Her i huset er det mannen som lager middag, og jeg prøver å spise det han lager. Det hender den kommer opp igjen, men stort sett så går det meste ned til slutt. Hender at jeg må ta en time-out på sofaen etter noen biter, for så å fortsette etter ei stund når magen har roet seg:) Og dersom det er noen som har tips om hvordan en får i seg drikke, så blir jeg glad. Jeg er fryktelig tørst, men får ikke ned noen ting. I dag har jeg drukket to slurker med vann, det er det hele...
Ays73 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2010 Må si at det er ikke mye av dette som fristet nei. Har samme problemet selv ang drikke... Klarer ikke tanken på brus, juice, saft el vann... Kjøpte meg noen gule bon aqua i dag. (de små uten kullsyre) Husker ikke at det var så ille i de forrige svangerskapene. Tenkte å ha taco i dag siden jentene her hjemme ville ha det, så snart blir det (ekkel) taco lukt her hjemme. Jeg leste en som hadde veldig lyst på reker her, og faktisk så fristet det litt med reker i majones på brødskiven til frokost i morgen. Her har vi alltid hatt tradisjon med egg og bacon i adventstiden på søndagene, men må si det er noe som overhode ikke frister.. Håper virkelig dette gir seg snart, men er vel noen uker igjen. Er 7+5 i dag. Clementiner er underverket for min del, tror jeg har spist flere kilo med clementiner alt Morro at dere skriver hva dere skal ha til middag så kanskje man får noen ideer og finner noe som frister. Man må jo ha i seg mat selvom det overhodet ikke frister... God fredag ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå