Gå til innhold

Gir du Tran eller D-dråper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huusjj nå er tiden for tran er ikke det når ungen er 4 uker??

Hvordan gir dere det? Jeg vet jeg ikke er gla i det så vet liksom hvor lenge jeg blir gi han det.

Har kjøpt d-dråper tenkte kanskje begynne med det med en gang?

Hva gjør dere?

Og hvordan?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir tran. Prøvde med sånn sprøyte først, men det ble bare søl. Ho får med skje, det funka mye bedre. Men vi går over til d-dråper snart, regner jeg med. Ho tar gjerne trana, men har begynt å spytte den ut igjen etter en liten stund.

Dessuten bor vi i Sverige, og det hadde vært litt tungvint å dra til Norge hver gang vi trenger mere tran :)

Skrevet

Tran, fordi jeg ikke ser på dråpene som en erstatning for tran.

Skrevet

Vi gir D-dråper fordi junior spytter ut tranen. Tror ikke de små har så mye preferanser på smak, egentlig, men det er noe herk med transøl... Vi gav han tran med sprøyte på den tiden han ikke spyttet det ut, startet da han var 6 uker gammel.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Vi begynte med tran, gikk over på d-dråper og tilbake til tran når flaska med d-dråpene var tom. Det ble så vanvittig mye klin og drit med den tranen i starten, så vi valgte en enklere løsning... Men vi ville begynne med tran før han begynte med fast føde og nå gaper han opp og elsker tranen han får!! Vi gir med sprøyte på stellebordet. Hvis du gir opp tranen, så forsøk igjen etter en tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...