Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Hei. Ja, det er er spørsmål jeg tenker mye på om dagen. Vi har nettopp fått ei lita tulle (13.11) og har ei litt støre tuppe på 21 mnd. To tette, ja. Og så vurderer vi faktisk, dvs har vel egentlig bestemt oss for å ikke begynne med prev. etter 6 ukers- kontrollen likevel. Vi var egentlig veldig bestemt på at dette ble sistemann. Sambo skulle " kutte strengen" og så ferdig med det.. Men så begynnte han å dra litt på det. Kanskje det ikke var så lurt likevel osv...Jeg spør, ja skal jeg sette inn spiral da eller? Neeei, trenger du nå egentlig det da? kommer det. Hjelp !! Klarer vi en til ? Orker vi det ? Hva med de andre da ? Og hva kommer resten av verden rundt oss til å si ? Svara er enkle egentlig da. Selvfølgelig klarer vi det. Og hvorfor skulle vi ikke orke? Ungene kommer til å kose seg når de blir større og det med resten av verden? Ja, har de egentlig noe med det? Skitt au, vi tar det som det kommer vi. Galskap, ja kanskje men det er vår galskap...
Cmoi Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Hei, jeg synes ikke dere er gal, synes det er herlig. Barn er en velsignelse og beriker livet. Jeg har 2 store jenter på 16 og 21, med min nye mann har jeg fått en gutt 2009, som døde etter 4 timer, vi fikk ei jente i juli 2010, og er i full sving med søsken Selvfølgelig klarer dere dette, og det er fordi dere ønsker det, alle andre kan si hva de vil Ønsker dere lykke til
40år og vil ha barn! Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Hei hei :-) Nei, jeg syns ikke dere er sprø ;-)
To barn og hest Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Hei! Jeg synes ikke dere er gale. Jeg er alene med to barn (snart 3 og 5) og prøver på mitt siste barn nå, er 38 år. Jeg er i så fall mye mere gal. :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå