Gå til innhold

Er vi sprø?

Nina 69  G91  J09  J10 ?

Anbefalte innlegg

Hei. Ja, det er er spørsmål jeg tenker mye på om dagen. Vi har nettopp fått ei lita tulle (13.11) og har ei litt støre tuppe på 21 mnd. To tette, ja. Og så vurderer vi faktisk, dvs har vel egentlig bestemt oss for å ikke begynne med prev. etter 6 ukers- kontrollen likevel. Vi var egentlig veldig bestemt på at dette ble sistemann. Sambo skulle " kutte strengen" og så ferdig med det.. Men så begynnte han å dra litt på det. Kanskje det ikke var så lurt likevel osv...Jeg spør, ja skal jeg sette inn spiral da eller? Neeei, trenger du nå egentlig det da? kommer det.

Hjelp !! Klarer vi en til ? Orker vi det ? Hva med de andre da ? Og hva kommer resten av verden rundt oss til å si ?

Svara er enkle egentlig da. Selvfølgelig klarer vi det. Og hvorfor skulle vi ikke orke? Ungene kommer til å kose seg når de blir større og det med resten av verden? Ja, har de egentlig noe med det? Skitt au, vi tar det som det kommer vi. Galskap, ja kanskje men det er vår galskap...

Fortsetter under...

Jeg synes ikke dere er sprø. Orker dere, så gjør dere det, ingen tvil i min sjel om at jeg ville gjort det samme.

Og en liten advarsel: Å kutte strengen har mange flere konsekvenser enn folk tror. Min mann ble sydd sammen igjen etter over 20 år, og han har blitt en ny mann på mange måter, både fysisk og psykisk.

Han sa at han kjente at psyken forandret seg allerede på operasjonsbordet, og han har i tillegg blitt en mye mer viril mann (han var viril tidligere, men jeg merker tydelig forskjell).

Så tenk to ganger før dere kutter. Det sies også at forekomsten av testikkelkreft øker når man er sterilisert.

Det er vel bare å kjöre på :) 3 tette er fint det da! Men uansett ikke så lett å bli gravid når en ammer så det kan vel hende du får en del tid å tenke på. Hvordan ¨var det å bli gravid med J09 og J10? Lett? Har selv 3 litt större barn, 39 og klar for en til, ble fort gravid de andre gangene men tenker vel at det skal bli vanskelig nå

Hei. Ble gravid mens jeg ammet sist da så... Men da gikk det dessverre galt etter noen uker. Har blitt lett gravid og har vært "gravert" 4 ganger de siste 4 årene. Hadde en MA i januar 08, ble gravid igjen i mai og fikk da j09, ble så gravid igjen etter ca 5 mnd men hadde da en SA. Ble så gravid igjen med lille gullet som ble født nå i november. Så det er ingen problemer å bli gravide nei.. Har fra før en på 19 år og sambo har 3 store som han dessverre ikke har kontakt med pga store problemer med x-en. Vi føler at vi har ork, plass, råd og kjærlighet til en til så det blir nok til at vi prøver på det ja. Er jo nå 41 og sambo er 42 så da har vi ikke så mange åra å gjøre det på. Blir spennende dette her både på den ene og den andre måten. Blir jeg gravid igjen, hvortid og hvordan reagerer familien rundt oss...Lykke til Bonusbarnet.

Dere er vel omtrent like sprø som oss,hehe... Vi har tvillinger født i -91 og en i -96. Så fikk vi en gutt i -06, og han måtte jo få en lekekamerat. Så da kom lillemann i -09. Og jammen klarte vi en til som skal komme nå til nyttår. Mannen hadde faktisk bestilt sterilisering, men så ble det litt sånn nja-kanskje ikke. Jeg blir 44 før termin og mannen er 46. Mange som reagerer litt,ja. Spesielt de eldre faktisk som synes synd på meg og tror det ikke er frivilling...;) Lykke til!

Nei dere er slettes ikke sprø! :-)

Vi er 43 år og 44 år og venter vårt 6 barn i april! :-)

Her blir det ca 20 mnd mellom dei to siste, og ble gravid på første forsøk selv om jeg ammet masse også om natten ennå! :-)

Fra før har vi 1 jente på 15 år og 4 gutter på 12 år, 8 år, 5 år og 15 mnd. og det så ut på UL at nr. 6 blir ei jente til om ikke tuten hadde gjemt seg veeldig godt da! ;-)

Ønsker dere et barn til er mitt råd å iallefall prøve.... bedre det enn å angre i ettertid på at dere ikke prøvde! :-)

Man angrer aldri på dei barna man får, men kan angre bittert i ettertid på at man ikke prøvde å få et til om man ønsker det flere barn!

Klem og lykke til fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...