Gå til innhold

Normalt med ferre symptomer etter uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI!

Er i dag 11 +4 og synes at den siste ukene har puppene blitt mindre og mindre ømme. Kvalmen har variert veldig fra intens kvalme de første ukene, til store dagsvariasjoner. Er også nå mindre kvalm. Synes heller ikke at jeg har noe merkbart mage, lagt litt på meg eneste. Kan ikke kjenne kanten av livmoren, men mener å huske at jeg ikke kunne kjenne dette før etter uke 12 forrige gang.

Lurer på om det er flere som har ferre symptomer eller som dette er noe å bekymre seg for? Jeg har ikke vært til ultralyd eller noe, så jeg vet ikke om det er noe der engang. Men jeg har aldri blødd og tror nok at det er en liten skatt der inne....

Venter liksom nr 3, men så fort man glemmer dette da, det er nesten 4 år siden sist, så setter stor pris på om noen vil si noe om hvordan dere har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11+5 her. veldig lite symptomer, med det har jeg visst hatt hele tiden. Brystene er fortsatt ømme men ikke så ille, kan ligge på magen, men det lille jeg var småuggen er ihvertfall helt borte (jeg var veldig lite kvalm da...kun noen få ganger). Ellers har jeg lest at symtomer avtar mot slutten av 1. tri, så det er nok ikke helt uvanlig det du beskriver.

jeg vet det er noe inni der, siden jeg har sett hjertet slå på UL, det til tross for at jeg ikke har symptomer :) så var jeg deg ville jeg tatt det med ro og bare kost meg med graviditeten.

Lykke til, det går nok strålende det her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...