Gå til innhold

Noen som har funnet navn til GUTTEN de venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er en tråd om jentenavn :P

Her i huset blir det Leo, storebror heter Lukas.

Lukas og Leo :)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her skal lille mann hete William :)

Skrevet

Vi har vel ikke bestemt oss 100%, siden vi er litt uenig. Så vi har lagt diskusjonen død og tar det som det kommer når han blir født. 26 dager igjen til terminen. Litt merkelig, for med jenta vår ble vi enige om navnet med en gang, og det tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Her blir det en liten Emil André. Har ei Eline fra før så passer veldig godt sammen :)

Skrevet

Vi gleder oss til lille Eliah kommer i begynnelsen av februar :)

Skrevet

Her kommer det en gutt i mars som skal hete Isak. Det betyr gledens sønn, og etter femte prøverørsforsøk, kan man vel si han er en stooor glede:-)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Her blir det en Guttorm :)

Mange som reagerer, pga orm delen, men det får de si hva de vil om :) Guttorm er et sterkt, norønsk navn, Guttorm var Odins beste krigfører.

Skrevet

Her i huset har vi en Patrik på 5 år fra før, neste mann blir også gutt, han skal heter phillip eller fillip, menst sannsynlig fillip, ikke helt enige deer enda .) kommer i mars så god tid :)

Skrevet

Jeg tror det kommer en liten Albert om noen uker! Må bare få sett han først og se om navnet passer. Navnet vi hadde klart til storesøster passet ikke i det hele tatt når hun kom.

Skrevet

Her blir det nok Sebastian. Har alltid likt navnet. Det er internasjonalt, moderne(men ikke oppbrukt) og en teit greie er at jeg er frisør og eeeelsker Sebastian produkter ;))) hehe

Har forresten tenkt på Julian også. Hvis Sebastian ikke passer, så kanskje Julian passer ;)

Så lenge heter han Putte!! :D

Skrevet

Jeg vet han er en jordnær, rolig og stabil kar. En stødig, nordisk gutt =) Men navnet har vi ikke funnet. Jeg vet bare at det ikke vil passe med nye navn. Vil ha et gammelt norskt navn, sånn som Håkon, Kyrre, Snorre eller lignende. Men foreløpig er det veldig ubestemmelig. Så han går under navnet lillegutt eller lillebror enn så lenge =)

Skrevet

Vi satser på Oliver og Leander :)

Skrevet

Vi bestemmte oss for Albert før vi visste at det var gutt. Leita som bare det etter jentenavn men fant aldri noe vi likte. På ultralyd sa jordmor hun var 100% skker på at det er gutt. Håper virkelig det stemmer. Albert er nemlig navnet etter min bestefar på farssiden, og også etter min tippoldefar på morssiden. Jeg har samme etternavn som min tippoldefar, så da får babyen helt samme navn som han. Det betyr mye for meg. :)

Utrolig gøy å se at noen andre har tenkt på Albert, det er jo ellers så skjeldent.

Skrevet

Her blir det en Ask Vilje :)

Skrevet

Her blir det Robin om det blir gutt. :)

Skrevet

Her kommer lille Sigve i februar :)

Storesøstrene heter Levie og Tora.

Skrevet

Her har storebror bestemt at lillebror skal hete Benjamin.

Skrevet

Hmmmm...det er enten Ask eller Sindre som kommer, vi klarer ikke bestemme oss. Sukk, vanskelig med guttenavn.

Skrevet

Ingen ting er bestemt men vi sikler litt på Kristian. Det vil bli oppkalling fra familiene til oss begge. Ellers er navn som Ludvik, Theodor og Fritjof(sønnen til samboeren som forslo) snakket om. (alle er oppkalling, og det er viktig for oss.)

Skrevet

I magen min venter vår lille Theo på å bli født :)

Skrevet

Her kommer Jonathan i midten av februar:D

Skrevet

Jeg tror det blir en liten Jakob her i huset. Vi har også tenkt litt på Martin og Kristian. Har bestemt oss for å vente til lillegutt kommer før vi bestemmer oss 100 %.

Skrevet

Vi fastnet ganske tidlig ved navnet Isak. Har prøvd å tenke på andre navn, men får det ikke helt til. Må egentlig bare vente å se til den lille kommer. Kanskje blir det Isak, eller så får vi satse på at navnet kommer av seg selv når vi treffer gutten :)

Skrevet

Her kjem ein Tage - kanskje Tage Aleksander om den vordande farmora får det som ho vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...