GĂ„ til innhold

Da var de borte alle sammen..:(

-feb'14-baby pĂ„ vei❀-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare fortelle vÄr historie her.

Vi hadde prÞvd Ä bli gravide i nesten 2 Är, da vi kom inn pÄ fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Der fikk vi en inseminasjon og ble gravide pÄ fÞrste forsÞk!! Gleden var enorm!! Gleden ble ennÄ stÞrre i uke 8, da vi var pÄ 1. UL og fikk se 3 smÄ med hjertelyd. Dro hjem litt redde, men aller mest lykkelige. Dette skulle vi klare! UL i uke 10 fikk vi vite at den ene hadde gitt opp. Det lille hjertet slo ikke lenger. Var utrolig lei oss, men etter noen dager, slo vi oss til ro med at vi nÄ skulle bli tvillingforeldre og klarte Ä glede oss stort over dette. En liten trÞst var ogsÄ det at sjansen for de to var nÄ stÞrre og risikoen mindre. UL igjen i uke 12 og alt var bra med de. Var sÄÄÄ lykkelige! NÄ kunne vi fortelle det til folk og virkelig begynne Ä glede oss!

3 dager etter begynte jeg Ä fÞle meg syk. Influensa-lignende pluss magesmerter og kvalme. Morgenen etter hadde jeg blÞdd en del og dro pÄ sykehuset. Alt sto bra til med de to, men jeg fikk antibiotika for mulig infeksjon. Smertene ble verre da jeg kom hjem. Jeg frÞs og skalv og var helt utslÄtt. Natta var lang og morgenen etter blÞdde jeg masse, masse! EnnÄ verre smerter. Dro pÄ sykehuset, tok UL og de levde, men det sÄ ikke sÄ bra ut, sa de. Ble lagt inn og satt pÄ store doser antibiotika og smertestillende. Fortsatt ille vondt. Etter en stund i senga, kom den ene ut. Ble undersÞkt og den andre var pÄ vei ut. Utskrapning senere pÄ kvelden.

Dette skjedde i gÄr og jeg fÞlte for Ä dele den med dere. Ser det er mange her som har opplevd veldig triste ting. FÞler med dere alle.

Grusomt Ä tenke pÄ at de er borte. HÄper det blir bedre med tiden og at vi blir gravide igjen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en helt forferdelig opplevelse!!! Jeg fÞler veldig med dere :( Det fÞles sÄ utrolig urettferdig Ä mÄtte oppleve noe slikt! Kan bare tenke meg hva du sitter og tenker og fÞler nÄ! Off...skikkelig trist og leit - spesielt siden du var sÄpass langt kommet pÄ vei.

Har selv opplevd Ä miste tre ganger, men Ä miste tre sÄnn i samme svangerskap - fra tre barn til ingen barn likevell - helt grusomt!!!

HĂ„per virkelig du kan klare Ă„ finne trĂžst i noe - sĂžke mot og stykre laangt inni deg selv og din mann - klare Ă„ klore deg fast til hĂ„pet om at dere en gang vil fĂ„ til Ă„ oppleve Ă„ bli foreldre. Min dypeste medfĂžlelse sendes til deg - Ă„ en god og stor klem med lykke til videre pĂ„ ferden mot Ă„ til slutt bli mamma ♄

Klem,

Skrevet

Tusen takk, kjÊre deg for et utrolig varmt og koselig innlegg! Setter stor pris pÄ det du skriver. Vi kommer nok til Ä prÞve igjen om ikke lenge og hÄper det klaffer fort! Kommer nok til Ä vÊre litt ekstra bekymret, men skal prÞve Ä tenke positivt!

Vi har det ganske tÞft nÄ begge to og grÄter mye. Men vi er flinke til Ä prate, trÞste og ta vare pÄ hverandre! Er sÄ gla jeg ikke er alene oppe i dette her, men har en fantastisk samboer:)

Veldig trist Ä hÞre at du ogsÄ har mistet... MÄ ha vÊrt fryktelig tÞft.. Men du har barn nÄ og en pÄ vei?? I tilfelle, veldig hyggelig og sÄÄÄ fortjent;)

Stooor klem!

Skrevet

Jeg fÞler sÄnn med deg... Ikke forsÞk Ä overkjÞre sorgen, bare aksepter at den er der, og gi deg selv tid. Jeg har mistet to ganger i Är - en gang i uke 19 og en nÄ i uke 15 - og min erfaring er at man ikke mÄ fÞle at man mÄ forklare andre hvorfor det er sÄ trist, det bare er fryktelig trist, og det mÄ man bare gjennom. Hang in there, og hÄper veldig dere kommer sterkere tilbake - eller, jeg vet at dere gjÞr det:) Det skal vi gjÞre ogsÄ. En gang er det vÄr tur!

Skrevet

Takk for trÞstende ord! Du har veldig rett. Man mÄ bare fÄ lov til Ä vÊre lei seg. Ikke noe vits i Ä holde tilbake. Vet det kommer til Ä bli lettere etterhvert og vi har lyst til Ä prÞve igjen sÄ fort som mulig. Kommer aldri til Ä glemme de tre smÄ jeg hadde i magen. Savner dem sÄ fÊlt!! Er sÄ lei meg for at de aldri fikk en sjanse til Ä oppleve verden.. Urettferdig!!

Utrolig trist Ä lese at du har mistet to ganger..:( OgsÄ sÄ sent! MÄ ha vÊrt forferdelig! Varme tanker til deg..

Enig i at vi ikke mÄ gi opp, for en dag er det vÄr tur! Masse, masse lykke til til deg! HÄper virkelig det gÄr veien neste gang:)

Klem

Skrevet

Du hÞres sterk og tapper ut, *B* - sÄ jeg hÄper virkelig du kommer deg videre med bÄde hÄp og tro i god behold. Samboeren din hÞres Ä ut til Ä vÊre en stor stÞtte for deg (og du for ham) - og der har dere en stor felles styrke til Ä fortsette videre med prÞvingen.

Jeg har to barn fra fĂžr, ja - mistet en gang mellom dem, og to ganger nĂ„ mens vi prĂžvde pĂ„ tredjemann. Det er en skikkelig tĂžff opplevelse, og det setter dype spor i en sart sjel som sĂ„ inderlig Ăžnsker seg en liten baby ♄ MEN det er utrolig hva vi mennesker tĂ„ler av smerte (bĂ„de fysisk og psykisk!) og pĂ„kjenninger...ALT er liksom verdt det nĂ„r man til slutt sitter der med verdens nydeligste lille skapning i armene...og tenker..."for et fantastisk mirakel vi har klart Ă„ skape♄"

Bare vent - nÄ er det snart deres tur!!! Masse lykke til, begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...