MegOgSkjønningen Skrevet 3. desember 2010 #1 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei. Tirsdag for litt over en uke siden var jeg på tidlig ul (7+1) og så at alt var fint og tenkte at nå kunne jeg endelig senke skuldrene litt. Så natt til lørdag begynte jeg å blø litt. Ikke mye, men nok til at panikken tok meg litt. Blødde og litt på søndag og mandag. Onsdag var jeg på ny ul og heldigvis så alt bra utfremdeles. Men blør fremdeles litt hver dag (avhengig av hvor mye jeg beveger meg). Var sykemeldt fra før til utgangen av des (pga risiko for meg og spiren ved svangerskap) så ligger hjemme og slapper av så mye jeg kan. Selvom jeg har fått beskjed om at blødningene ikke er farlige er det vanskelig å slappe av og ikke bekymre seg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142634868-slitsom-uke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
håperpåvinterbarn Skrevet 3. desember 2010 #2 Del Skrevet 3. desember 2010 huff. Det høres ikke kjekt ut å bekymre seg slik. Men hvis alt er ok i magen i følge lege, så er det sikkert best for deg å forsøke å slå deg til ro med det og slappe av. Men jeg forstår veldig godt at det er frustrerende, særlig siden det er lite du selv kan gjøre annet enn å forsøke å ta det med ro og la tiden vise om dette går bra. Krysser fingrene for deg og spiren! Håper tiden går fort og at alt fortsetter å være bra inne i magen. (og ps, selv om du sikkert vet dette veldig godt...det er jo vanlig med blødninger...har selv hatt blødninger, men spiren sitter foreløpig godt...i 11 uke...fikk også en sjekk på UL, og der banket hjertet jeg tror dette går bra for deg ) lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142634868-slitsom-uke/#findComment-142635112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå