Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Det skulle jeg gjerne visst hva var nå når vinterkulden og tørr inneluft gjør ansiktshuden min til pergament. Hva er din favoritt?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har plagses masse med min hud, vært på behandlinger til hudpleier, vært til hudlege på sykehus osv.. Har brukt både decleor sin serie, md - formulations og babor.. svindyre kremer men de har desverre ikke funka på meg Nå har jeg begynt å bruke a- derma sine produkter som du får på roots apotekene, og nå har huden både på kropp og i ansikt endelig blitt normal.. På kroppen bruker jeg a- derma exomega, og bruker 2 ulike til ansiktet, en til dag og en til natt Bruker samme kremer på ungene for de har atopisk hud, og er så fornøyd !
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg bruker den ikke på meg selv, men på datteren min. A-creme. Fra apoteket. Det er jo en ganske fet krem, men jeg synes den funker fint som både fuktighetsgiver og kuldekrem. Datteren min er tidvis plaget med en god del atopisk eksem, og vi har brukt å spøre med kortisonsalve hver gang utslettet er hissig. Men det tar det aldri skikkelig, og er litt kritisk til for mye bruk av den salva. Jeg prøvde med a-cremen på kroppen også, nå har hun ikke hatt noe utslett på over 2 uker, så jeg er veldig fornøyd På meg selv bruker jeg en krem fra clarins, husker ikke navnet, men det er en av de som inneholder lite fett og masse fukt, for jeg er tørr, men har fet hud. Den funker veldig godt for meg fåes på parfymeri ol. muligens apotek og
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg bruker også en a-derma krem i ansiktet når det er vinter. Kremen er for atopisk hud som gutten min bruker. Er faktisk den eneste kremen jeg har prøvd som både holder huden fuktig og ikke blir for feit så jeg kan bruke foundation utenpå.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Synes HTH er verdens beste. Den får du kjøpt for en billig penge på apotek. Blir helt silkemyk av den *Elsk*
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har prøvd A-derma, men synes den legger seg som en hinne på huden. Jeg har i det hele tatt problemer med å finne kremer som trekker godt nok inn. Har hørt en del bra om Dermalogica, men har aldri prøvd. Noen som har kjennskap til dette merket, eller til andre kremer som gir mye fukt og som trekker godt inn i huden? Tørrpinnen HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Elisabeth Arden Eight Hour cream:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Dermalogica "skin smoothing creme" er topp ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Dermalogica "skin smoothing creme" er topp ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Etter at jeg gikk over til å bruke kun Dermalogica-produkter i ansiktet har huden min gått fra å være ganske stygg til helt rein og fin. Jeg er super-fornøyd med serien!! Jeg bruker Skin Smoothing Cream. Den er herlig, men ikke veldig feit.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Den eight hour kremen til EA er super til sitt bruk -på tørre partier som albuer, lepper osv. men det er ikke en krem til å smøre over store kroppsflater, til det er den altfor tykk og "salvete". Jeg har også tørr hud og bruker Decubal (kjøpes på apotek) -den er tykk men trekker likevel fint inn i huden. Har prøvd mange kremer før jeg endte opp med denne. Bruker den til og med som ansiktskrem.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Og jeg vil også gjerne henge med på Elizabeth Arden Eight Hour Cream, som er helt super til å reparere små hudskader, og helt sikkert også forebyggende. Den er veeldig klinete, så jeg tror ikke jeg hadde orka å bruke den daglig, men som reparasjon over natten er den helt suveren. 11:27
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Tror det heter A - creme. En brun krukke Bruker den på ungene og kuldekrem
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 HI her, til dere som har erfaring med Dermalogicas produkter: Har dere prøvd og er dere fornøyd med kremen Intensive Moisture Balance (fikk tips om denne i dag)?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 Ikke prøvd den, nei. Men jeg har egentlig ikke "pergament"-problemer, mer uren hud. Jeg syns allikevel du skal forsøke. For meg var det en åpenbaring hvor godt serien hjalp 11:27
☆☆☆ Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 A-creme (den brune krukken på apoteket). Super om vinteren...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #17 Skrevet 3. desember 2010 Er god den, men ikke feit nok på min vinterhud.
tante grusom master of law Skrevet 3. desember 2010 #18 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har brukt dermalogica intensiv moisture balance. Den er grei, men kanebo sensei silk super moist gir enda mer fuktihet og er mindre tettende for porene. Den koster 600 for 100ml. Dermalogica koster 4-500 for 50 ml.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 Kan ikke anbefale noen spesielle kremer, siden jeg sverger til L´oreals Nutrilift med ekstra moisture selv, men ser ingen andre har nevnt den. Men, det jeg har funnet ut at er viktig for min hud, er peeling Bruker slike skrubbevanter og forskjellige kroppsskrubber et par ganger i uka, for så å smøre på et godt lag med krem, og det gjør virkelig godt Har faktisk hjulpet meg så mye at når jeg var til spabehandling, fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noe der å gjøre, for huden var så smidig og elastisk som den kunne bli Hyggelig kompliment å få fra en spaterapeut, når man egentlig sliter med tørr hud og eksem
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #20 Skrevet 3. desember 2010 Jeg hater de aller fleste fuktighetskremer. Enten legger de seg som en hinne, eller så gir de ingen fukt og huden føles stram, eller så koagulerer sminken oppå kremen og alt blir skjoldete og jævlig. Kremer fra dagligvaren er verst, men jeg har også prøvd flere dyre kremer som er dritt også. Clinique Superdefence er derimot verdens beste krem! Huden gløder og er i toppform hele dagen. Sminken ligger godt på den også. Hvis du i tillegg investerer i Total Turnaround som du bruker om natta (denne inneholder fruktsyrer i mengder som virkelig skyter fart på hudcelle-produksjonen!) så er huden din sikret i vinter
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #21 Skrevet 3. desember 2010 18.42 her Peeling ja, selvfølgelig, er kjempeviktig. Men de fleste peelingkremer på markedet er altfor grove for den sarte ansiktshuden. DeadSea Minerals sin er finkornet nok, anbefales
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #22 Skrevet 3. desember 2010 ORGINS, mega mushroom by dr.andrew weill.. NO joke:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #23 Skrevet 3. desember 2010 Oi, har visst hoppet over at det var til ansikt jeg My bad
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #24 Skrevet 3. desember 2010 Har prøvd de aller fleste over her og synes ingen funket særlig bra. Inkl. Dermalogica. Men nå har jeg funnet en kjempegod. Kan se produktene her http://www.premier-deadsea.com/ usikker på hvor du får kjøpt de i Norge men ville gjort alt jeg kunne for å få tak i de. Jeg skal ihvertfall det når jeg går tom.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #25 Skrevet 3. desember 2010 Hemp ansiktskrem fra The Body Shop er fantastisk! Den er ikke fettete, men gir masse fukt! Inneholder også veldig lite vann, så hvis den påføres en halvtime før man skal ut kan den fint brukes ute i kulda. Utrolig bra for de med eksem også! (Det gjelder forsåvidt hele serien, tror det finnes body butter, håndkrem, fotkrem, dusjsåpe, balm og leppepomade) Det er heller ikke veldig dyre produkter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå