Gå til innhold

Mannen min gav meg en vibrator - hva betyr det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min gav meg en "gave" her om dagen, og jeg ble temmelig overrasket da jeg så hva den inneholdt: En vibrator.

Nå skjønner jeg ærlig talt ingen ting. Hva betyr dette? Jeg tror med hånden på hjertet jeg kan si at det er det ekleste jeg har opplevd. Hvordan ville dere ha reagert på noe sånt?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville blitt glad og brukt den villig :-)

Hvorfor likte du ikke det?

Skrevet

Du skal bare være glad :-)

At han vil deg godt på alle måter

Skrevet

Kanskje han ønsker litt avlastning. Merker sikkert tegn på senebetennelse i underarmen etter å ha knullet deg så mye med hånda si.

Skrevet

Skjønner bare ikke hva han mener med å gjøre det. Virker mest som en jævlig feig og ekkel måte å si at han har fått nok av meg, synes jeg.

En ting er i hvert fall sikkert, og det er at JEG har fått nok av HAM på en lang, lang stund.

Skrevet

Lurer også på hva dere som sier at dere hadde blitt glade tenker på. Tror kanskje ikke dere hadde følt det sånn hvis dere faktisk hadde opplevd det samme.

Annonse

Skrevet

Jeg har fått vibrator og andre lekesaker av mannen min flere ganger jeg :)

Har fått de av han fordi han syntes jeg burde få noe nytt som han kan bruke på meg når vi har sex. Syntes det er kjekt jeg ;)

Skrevet

Jeg fikk vibrator i påskeegget mitt av min daværende kjæreste, og ble storfornøyd. Brukte den både alene og sammen med han. :D

Skrevet

Det er vel ikke noe galt i å gi deg en hvis du ikke hadde en fra før? Det virker ikke som du er kjempeintressert i sex, og han ville kanskje live deg opp?

Skrevet

Jeg ville tolket det som at han bryr seg om at du har det bra. Ikke mange har så omtenksomme menn, så du burde være glad :)

Skrevet

Jeg synes det kommer litt an på hva slags "forhold" du har til sånt fra før, og hva dere har snakket om. Jeg har aldri hatt, og kommer nok ikke så lenge vi er gift, til å ha interesse av en vibrator. Kall meg kanskje prippen, men jeg finner det ikke opphissende overhodet. Skulle jeg noen gang bli singel igjen, så stiller det seg annerledes, men så lenge jeg har mannen min har jeg det bra nok.

Om mannen min til tross for dette hadde kjøp en vibrator til meg, så hadde jeg også blitt temmlig irritert, for da har han virkelig ikke fått med seg NOE av hva jeg har sagt..

Skrevet

Slik jeg ser det, er dildoer og vibratorer først og fremst hjelpemidler for single og ensomme, som ikke har noen partner. Det kan derfor tolkes som et veldig negativt signal når en mann gir en slik gave til sin kjæreste. Det er kanskje ikke ment sånn, men jeg synes likevel det virker tankeløst, hensynsløst og rett og slett for drøyt. Jeg greier ikke helt å skjønne hva enkelte mener med at jeg burde være glad.

Skrevet

rart, for jeg synes ikke at det passer inn i singellivet jeg!

Når en er singel så har en behov for "the real thing". En dildo eller vibrator er jo ikke i nærheten av så godt, så da er det liten vits i å bruke det som singel.

I et forhold så kan de sprite opp sexlivet på så mange måter :-)

Annonse

Skrevet

Hjelpemidler som dette er laget for å være en erstatning for "the real thing". Trodde det var alment kjent.

Skrevet

Mange mennsker har seksuelle fantasier når de onanerer. Dette er vanlig, og ikke noe å bli skremt av. Seksuelle fantasier forteller noe om hvilke lengsler vi har, men som vi ikke nødvendigvis behøver å leve ut. De fleste mennesker har heller ikke problemer med å skille fantasi og virkelighet.

Det er viktig å onanere, både for jenter/kvinner og for gutter/menn. Gjennom å onanere blir man kjent med sin egen kropp og sine egne behov. Hvis man føler seg trygg på og fortrolig med sin egen kropp og egne behov, er det lettere i møte med andre å hevde og ta hensyn til behovene sine, og handle på bakgrunn av dem. Ved å bedre kjenne sin kropp kan man vurdere om man er seksuelt opphisset og har lyst på sex. En person som ikke kjenner sin egen seksualitet har kanskje sex og sier etterpå at "det bare ble sånn".

Skrevet

Jada, det er det som er tanken bak, men det funker svært dårlig i lengden. Etter et par forsøk så gir jeg opp og tenker at er det ikke ordentlig vare så kan det bare være.

• 5 måneder senere...
Skrevet

synes du virker noe hormonell som tar slik på vei for dette.. du har åpenbart en mann som er interessert i sex med deg, som er trygg på seg selv og som vil deg godt på alle måter. Kanskje prøver han å gi seg selv en liten forsikring også? Hvis han f.eks. skal reise bort en stund? I alle tilfeller, dette er da virkelig ikke noe å utagere for...

Skrevet

jeg hadde blitt kjempeglad, litt extra i hverdagen :D trur nok det ikke var helt enkelt for mannen din å gi den til deg heller, hvertfall om dere ikke har snakket ne om det.. men eg tror du skal overaske ham me litt spenning under akten :)!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes det er synd at du tar det slik - nærmest som et angrep fra hans side. Jeg tror han bare ville gi deg en deilig overaskelse, og bringe litt spenning inn i sexlivet. Noe vi alle vet er at ting kan bli litt "standard og rutine" etter at man har fått barn - det er viktig å holde liv i forholdet. Jeg ville blitt kjempeglad om mannen min gjorde som din! Min blir gjerne med for å kjøpe leker, men jeg har fortsatt til gode å få en "frisky surprise".. Og for de av dere som påstår at leketøy kun er for single - dere vet ikke hva dere går glipp av!

• 3 uker senere...
Skrevet

Skjønner deg godt jeg, ville også reagert hvis mannen min hadde kommet hjem med noe sånt. Skjønner ikke helt alle dem som liksom mener at sånne ting er så normalt, for det er det ikke.

Skrevet

Hæ? er ikke det normalt??

Jeg har sikkert 10 forskjllige vibratorer,dildoer,glidemiddel,"bunny"vibrator o.l!

Dette trodde jeg egentlig de fleste damer hadde? Tar jeg så feil?

Jeg har fått dette i gave hos mannen min flere ganger, og syns det er helt supert at han vil gi meg nye, som kanskje er bedre enn de gamle! :)

Vi bruker de sammen, og jeg av og til alene.

• 2 måneder senere...
Skrevet

huff.. rart for en forskjell det er på folk.

Fikk en gang et påskeegg som var smekkfult av leketøy. Fantastisk morsomt. For å piffe opp kan man bruke det sammen, ellers bruker jeg det når jeg er alene. Som nå.. samboern er bortreist hele uka.

Leketøy er gøy, variasjon spennende. Ser det kun som åpenhet for noe nytt.

Prøv davel?

Skrevet

har fått både fått dildo og vibrator av mannen min, og har bare blitt glad for det :)

ekkelt er det ihvertfall ikke, det kan jo bidra til at sexlivet får en liten løft;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...