Suebird Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Nei, det var mindre pent synes jeg. Får assosiasjoner til klodrian, tjomi, somleper osv uten at jeg kan si helt hvorfor ;op Da ville jeg heller gått for mer kjente Sofian.
LoveDove Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tenker umiddelbart somatisk, og det er i hvert fall ikke noe stas. Huff.
Ballongmage Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 er det egentlig et navn da? høres litt oppdiktet ut..
namedrop85 Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Er det et ordentlig navn? Ville heller gått for noe litt vanligere.. Lignende navn: Samuel, Simon,
LilleBitteliten Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Nei, ikke pent! Hørtes ikke ut som et navn
Vipsenmamma Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tenker somlian = somleper, eller Zombie - som heller ikke er særlig positivt....
♥ Herligheten ♥ Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Aldri hørt det før, synes det var veldig veldig rart.. Tenkte bare somalia jeg .. Har en gutt i nabolaget som heter Sofian, det er i allefall hakket bedre.
sommertiara Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Ivoriansk etternavn? http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Somian Likte det ikke noe særlig nei, men heller det enn Sofian som mange sammenlikner det med.
marushka Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 dette tror jeg må være tull? jeg kjenner i hvert fall at jeg må dra litt på smilebåndet...
Blomstersara Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Syns det høres ut som det latinske ordet for søvnløshet-insomnia. Så jeg liker det ikke!
Cornelianelia Skrevet 7. desember 2010 #14 Skrevet 7. desember 2010 Ble nysgjerrig på hvor dette navnet kommer fra. Er det hjemmelaget? Synes ikke det var spesielt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå