Corneliuss Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg har fremdeles masse tøy liggende etter de to barna mine (en gutt og en jente). Datteren har nå blitt 4 mnd så tenkte å kvitte meg med 62tøyet hennes, mens sønnen min har jeg alle størrelser igjen (sparte på alt i tilfelle det ble en gutt til). Noen som vil ha litt tøy ekstra? Selger det for 7,5 kr pr plagg sånn at det ikke bare blir liggende på loftet. Bare si om det er noe spes du er interessert i og hvor mye du vil handle for. Alt tøyet er fint og vasket (masse ulike merker; franske, amerikanske og norske). Bor i Oslo, men kan også sende dersom noen betaler portoen. :-)
<3 duracellkanin <3 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 jeg kunne trenge noen "jakkegensere" til gutt.. og sparkebukser eller sparkedresser.. men ikke pysj.
Corneliuss Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Topp om dere sender meg en melding i inboksen. skriv hvor mye dere vil kjøpe for, om det er noe spes dere gjerne vil ha (så prøver jeg å få med litt av det) og når dere har termin (så tilpasser jeg hva jeg legger med). Og skriv om tøyet må sendes eller ikke. Alt tøyet er fint og nyvasket. Litt ulike merker (mexx, hm, lindex, litt franske og amerikanske merker). Har dessverre ikke noe ulltøy igjen men har annet jentetøy i str 62 (mer kommer jo når hun vokser ut av 68 også). Og gutteklær i alle str. Lykke til og ha god helg jenter! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå