Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #26 Skrevet 25. desember 2010 Jada, babyboom, vi sees nok i gangen på UNN regner jeg med. Har startet Provera nå den 23, og håper alt går som det skal denne gangen. Koser meg med julefeiring og familie, og skal gjøre det til ca 6. januar... Da kommer forhåpentligvis mensen... Til alle dere andre her: God jul og godt nytt år. Satser på at det sitter som et skudd for alle oss i januar.
Tante_Esel Skrevet 26. desember 2010 #27 Skrevet 26. desember 2010 starter ivf i januar.. innsett rundt uke 2-3.... kort regime, og første forsøk... saa er veldig spent... hvordan er bivirkningene av sprøytene lurer jeg paa....første gang jeg faktisk har gledet meg til mensen skulle komme....
moscha55 Skrevet 27. desember 2010 #28 Skrevet 27. desember 2010 Hei og håper alle hadde en god jul! Jeg ringte inn mensen, så da skal jeg starte med nesesparay i midten av januar. Mitt første lange regime.. Er motivert og optimistisk!!! Nyt dagen!
Mamma2011? Skrevet 27. desember 2010 #29 Skrevet 27. desember 2010 Hei Rypefest Jeg har fått råd om å bruke dette forumet fra venner som har brukt barnimagen av andre årsaker - for jeg kjenner ingen som skal igang med ass. befruktning. Føler meg ganske grønn på dette, og ganske alene... er igang med Synarel nesespray og skal på Puregon sprøyter 5.1... uke 3 skal vi inn og høste/sette inn. Dette er vårt første forsøk - og vi er superspente! Har hetetokter og blir irritert bare samboeren puster på meg.. så dette er gøy-gøy-gøy... veeel... har en tålmodig samboer... det må han bare være hehe... Jeg har lest mye her idag, og ser at det slett ikke trenger å bli noe på første forsøk, men man må jo bare holde motet oppe ikke sant? Lykke til både til deg og alle vi andre som skal igang - håper virkelig at det sitter.... men må prøve å være forberedt på at det ikke er sikkert! grunnen til at vi bruker ass.befruktning er fordi min mann sine gutter ikke er svømmedyktige. Han er 41 og jeg er 38 - vi traff hverandre så sent i livet - men NÅ vil vi ha barn sammen. Vi krysser fingrene -spennende tid!! Gode klemmer!
lykke i 2011? gravid!! Skrevet 27. desember 2010 #30 Skrevet 27. desember 2010 Da var endelig jeg i gang med sprayen. Første gang jeg har langt regime. Virker som en evighet til egguttak, men tida kommer sikkert til å gå fort nå som jeg er i gang. Jeg har hørt at folk sier at man blir ofte fort gravid etter en SA, og det håper jeg stemmer denne gangen! Tvi tvi til alle Ha en fortsatt god jul. Ps. Byttet nick fra håp-86
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #31 Skrevet 27. desember 2010 Hei Mamma2011 og alle dere andre som er i gang med lange regimer. Det er godt å komme i gang tenker jeg. Jeg skal enda vente en uke eller så til før jeg begynner med sprøyter. Må jo få mensen, og det kjennes som noe skjer, men vanskelig å vite hva ;-) Mamma2011, det du opplever er helt normalt. Vi bygde hus på første forsøk og du kan tenke deg hvor morsom jeg var da. Er kjempeglad jeg slipper det denne gangen. Når en begynner på sprøyter så roer alt seg litt. Det er mange kloke damer her inne som kan mye om mye rart, så spør bare så får du nok svar. Ser at HÅP-86 har laget en ny tråd, så hva om vi bruker den fremover, Denne tråden begynner å bli så lang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå